Gå til innhold

Tråden om og med t-skjorter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg kjøpte en nå akkurat :)

 

 

 

Sahvafornosadu? Har du youtube-link eller noe, for det er faktisk genialt sagt! :laugh:

Har du sett 50 years of James Bond? Var noe Hammond gjorde alene, der han gikk gjennom James Bond sin bilhistorie.

Eterhvert intervjuer han Ben Collins :)

 

Edit: Se på ansiktet til Hammond, når Collins sier at de øvde på Dunsfold :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Noen som har noen merker å anbefale for ensfarget tskjorte? Prøvde meg på Gildan på eBay, men ble ikke helt overbevist av det merket.

Jeg ser helst at det er noe jeg kan kjøpe på eBay, eller andre steder på nettet, til en billig penge. De litt dyrere tskjortene jeg sist kjøpte på Volt var jo helt elendige i kvaliteten, så det virker som at pris ikke samsvarer med kvalitet i særlig grad i norske butikker.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-80wCWpIM

Kjøpte meg nettopp en t-skjorte fra "Breads & Boxers". Meget behagelige og fleksible t-skjorter til en grei pris.

 

http://www.miinto.no/brands/bread-boxers?gclid=CJm_nOKymLgCFQRc3god61QA4A

 

Om jeg skulle endret på noe, så skulle det vært bittelitt mer utringning.

Jeg har stor sans for B&B t-skjortene, men jeg savner den gråe t-skjorten som v-hals.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Noen som kjenner til butikker som fokuserer på ekstrem kvalitet? Mye design ute og går, men det er bare standard jallabomullsskjorter jevnt over. Kunne tenkt meg t-skjorter i supima-bomull, merinoull, merino/silke-kombo, bambusviskose, bambus/merino-kombo og lin - med trykk og uten fremtredende sømmer a la sportsundertøy. Nesten umulig å finne, og når man gjør det koster de fra 700 og opp. Vet Bergans har noen ålreite merinoskjorter til overkommelig pris i Breeze-serien, men der stopper det. 

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 år senere...

Hørt om Dirty Velvet? Det er mine yndlings t-shirts med organisk bomull. Jeg vet at MPH på Byporten Shopping selger de i Oslo men jeg bestiller de på nett: https://mph.no/produktkategori/overdeler/t-shirts/

Usedvanlig god kvalitet, sjeldne (tror det er bare MPH som selger de i Norge). Men det beste er at printene er veldig bra...ikke bare jalla jalla men med budskap ofte med dybde og man må liksom se etter to ganger før man forstår greia! Men du må like print da.

 

Noen som kjenner til butikker som fokuserer på ekstrem kvalitet? Mye design ute og går, men det er bare standard jallabomullsskjorter jevnt over. Kunne tenkt meg t-skjorter i supima-bomull, merinoull, merino/silke-kombo, bambusviskose, bambus/merino-kombo og lin - med trykk og uten fremtredende sømmer a la sportsundertøy. Nesten umulig å finne, og når man gjør det koster de fra 700 og opp. Vet Bergans har noen ålreite merinoskjorter til overkommelig pris i Breeze-serien, men der stopper det. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...