Gå til innhold

Tråden om og med t-skjorter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Frakt for 10 t-skjorter er mer enn hva 10 t-skjorter koster på 6dollarshirts.

 

Bestilte 10 stk nå siden det er $50.00 for 10 stk. Frakta er på $55.30, men føler at det er ålreit nok. Med dagens kurs er det under 700 spenn. Bedre det enn å måtte kjøpe t-skjorter her til lands for et par hundre pr stk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

nybb, jeg vet man får billigere t-skjorter der ute, men man får en god del dyrere også.

Jeg har kjøpt flere t-skjorter til 400 (og oppover) spenn pr. stk, så 250 er helt normal pris for min del. :p

 

Dessuten, jeg kunne betalt 500 for hver av de t-skjortene og likevel kjøpt de. De er rett og slett så awesome.

Lenke til kommentar

Bruker du aldri 250kr for ei t-skjorte?

 

Nei, det gjør jeg ikke. T-skjortene skal koste under 150 hvis jeg skal kjøpe :) pique og skjorter strekker seg høyere.

 

nybb, jeg vet man får billigere t-skjorter der ute, men man får en god del dyrere også.

Jeg har kjøpt flere t-skjorter til 400 (og oppover) spenn pr. stk, så 250 er helt normal pris for min del. :p

 

Dessuten, jeg kunne betalt 500 for hver av de t-skjortene og likevel kjøpt de. De er rett og slett så awesome.

 

Hehe, joda. Du har sikkert inntekt osv.. jeg har bare konf.penger liksom.. men uansett synes jeg det er uhørt :D

 

Hver sin smak, og hver sin lommebok! :)

Lenke til kommentar

nybb, inntekt? Ikke de siste årene. Jeg er student og lever på 2000 måneden som helst skal gå til mat, men som oftest går til klær (t-skjorter), fyll, og dilldall. :p

 

Men nå har minstesøss funnet seg ny hobby og skal begynne å fikse sine egne klær, så om a blir flink nok, satser jeg på at hu kan hooke meg opp med noen, om jeg sier hva jeg vil ha. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...