Colinex Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Jeg sliter med å lage en bra blood build kan noen hjelpe meg ikke lvl'ing build men raiding build.
Mats1988 Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Les litt i Den store DK tråden du, den finner du her på forumet
Simenrf Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 vil da tro at Unholy er litt bedre for PvE enn Blood
tflovik Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Unholy er desidert best hvis man ikke har bra gear(full epic). Selv med bra gear er Unholy bra også men Blood drar vel i fra på single target ved høyere itemlvl. Anbefaler Unholy for deretter gå for Blood senere når du har bedre gear. Unholy er den desidert beste aoe spec uansett gear også.
zypher_ut Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Så feil kan man ta. Frost er desidert best til aoe. Punktum. Blood er, som du sier, bra om man har godt gear. Men aldri best på noe som helst. Unholy er jevnt over bra, men skal man ha full dps, så må man for øyeblikekt specce 0/32/39 dual wield. Neste patch kommer til å rokkere om på alt, og foreløpig ser det ut som Blood blir den beste speccen.
tflovik Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hvor har du fra at Frost er best til aoe? Det tror jeg ikke stemmer. Du får best skade fra diseases fra unholy spec, og Unholy Blight er veldig bra mot mange mobs. Hvilke talenter i Frost er det som gjør bedre aoe da? Hvordan kan du da forklare at Unholy specced tanks er mye bedre til å holde aoe aggro enn Frost tanks? Endret 26. mars 2009 av Wowaddict
zypher_ut Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Howling Blast (gjerne sammen med killing machine) er grunnen til at frost er bedre på aoe. Hvis unholy tanks er bedre til å holde aoe aggro så er det fordi de har kraftigere Death & Decay, og D&D gjør ekstra threat. Men jeg har ingen problemer med å holde aoe aggro som frost heller. Du har kanskje dårlige erfaringer med frost tanks, hva vet vel jeg. Jeg har aldri vært Unholy tank bortsett fra i et par heroics, så jeg har lite erfaring med det, men som dps så gjør jeg mye mer aoe med howling blast enn som Unholy. Det virker som du har lite erfaring med frost generelt. Prøv alt før du uttaler deg om hva som er best. Min DK har 56 talent respecs siden november. Endret 26. mars 2009 av zypher_ut
tflovik Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Howling Blast som i tillegg ble nerfet i 3.09 kan ikke stille opp mot aoe som Unholy spec kan gjøre. Jeg snakket ikke om dårlige erfaringer med Frost spec tank men om at Unholy er bedre både på AOE dps og AOE tps. Det er følgende som gjør Unholy Bedre enn Frost og Howling Blast. Crypt Fever og Ebon Plagebringer + Unholy Blight. Og unholy Blight gjør faktisk bedre skade enn Deathcoil på single target, dette mot mange mobs er bra aoe skade. Howling Blast er en instant med 6 sec cooldown, kan ikke sammenlignes mot de tre talentene jeg listet opp. Siden du sier at du av egen erfaring gjør lavere aoe som Unholy contra Frost, husker du på å spre disease'ne dine med pestilence? Gjør du ikke det så taper du jo masse aoe skade. Endret 26. mars 2009 av Wowaddict
zypher_ut Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Man har da (nesten) alltid med en Unholy DK uansett, så Crypt Fever/EP er på tagets uansett. Jeg er fullt klar over skaden Unholy Blight gjør, men sammenlign den med 6-7k aoe crits med Howling Blast, så kommer den til kort. Ikke misforstå, jeg sier ikke at Unholy gjør dårlig aoe (tvert imot), men frost gjør mye mer. Og hva får deg til å tro at jeg ikke sprer diseasene når jeg har spilt DK siden wotlk release? Husk på at man sprer diseases som frost også, da.. Det er en grunn til at Howling Blast blir et 51pt talent i neste patch. Endret 26. mars 2009 av zypher_ut
tflovik Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Vi blir vel ikke helt enige her. Jeg regnet ikke med buff fra andre spillere med i mine beregninger da, slik som at du vil dra fordel av Crypt Fever/EP som Frost spec.
zypher_ut Skrevet 26. mars 2009 Skrevet 26. mars 2009 Godt mulig vi ikke blir enige, men det er vel greit å diskutere uansett :-) Min erfaring er uansett at Frost er bedre på aoe uten buffs/debuffs fra andre klasser også.
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Man har da (nesten) alltid med en Unholy DK uansett, så Crypt Fever/EP er på tagets uansett. Jeg er fullt klar over skaden Unholy Blight gjør, men sammenlign den med 6-7k aoe crits med Howling Blast, så kommer den til kort. Ikke misforstå, jeg sier ikke at Unholy gjør dårlig aoe (tvert imot), men frost gjør mye mer. Og hva får deg til å tro at jeg ikke sprer diseasene når jeg har spilt DK siden wotlk release? Husk på at man sprer diseases som frost også, da.. Det er en grunn til at Howling Blast blir et 51pt talent i neste patch. Riktig riktig, du kan det. Frost er best uansett. Jeg har 36% crit change (80), skader 7000s noe som er digg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå