Gå til innhold

Kont på kont eksamen høgskole - stryk


tbend

Anbefalte innlegg

Heihei.

 

Det har ikke går så bra med meg dette første året, noe slapp holdning til to "pissfag" Jeg konta på Kjemi og Miljø og konta på Ikt :blush:

 

jeg STRØYK på BEGGE. Fikk vite nå at jeg strøyk på IKTen også som jeg syntes gikk helt greit.

 

Sitter her å lurer på om det er kun jeg som driter meg så ut på skola for tiden???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heihei.

 

Det har ikke går så bra med meg dette første året, noe slapp holdning til to "pissfag" Jeg konta på Kjemi og Miljø og konta på Ikt :blush:

 

jeg STRØYK på BEGGE. Fikk vite nå at jeg strøyk på IKTen også som jeg syntes gikk helt greit.

 

Sitter her å lurer på om det er kun jeg som driter meg så ut på skola for tiden???

Åh neida, du er ikke den eneste som stryker på eksamen både 1 og 2 ganger. Jeg har hørt om mange som har tatt den samme eksamen veldig mange ganger. Spørsmålet er om du egentlig synes det er greit å studere det du gjør: liker du det? Har du valgt ut ifra interesse? Hva tror du selv er grunnen til at det gikk dårlig? Dersom du har gitt litt blaffen i å jobbe, er det klart det kan svi litt. Du bør kanskje sette deg litt bedre inn i stoffet før du går opp igjen! Jeg håper virkelig du klarer det om det er dette du vil! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...