Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Går ikke å laste ned lengre


Anbefalte innlegg

Ville bare si det ikke er noe særlig progress med problemet mitt. en kompis var her nå nettopp faktisk og sjekket om han klarte å laste ned på sin bærbare pc med mitt trådløse nettverk. svaret var negativt.

 

vurderer i grunn å kontakte telenor som er vår nettverksleverandør.

 

Men har du prøvd å åpne portene i modemet?

At din venn ikke greier å laste ned på sin bærbare er jo soleklart når blokkeringen ligger i modemet og ikke i selve pcen.

De justeringen jeg har anbefalt deg å gjøre påvirker modemet og ikke os.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vurderer i grunn å kontakte telenor som er vår nettverksleverandør.

Ved sperring så sender de mail til deg. Problemet er at du må lese den på online.no - webmail, fordi portene dine ikke tillater epost da.

 

Feil, de stenger ikke POP, bare SMTP (om det er sperring grunnet spam). Ja også mye annet og da.

Lenke til kommentar

Ville bare si jeg har snakket med telenor, og de sa det var lagt inn en abuse-blokk (tror han kalte det for det) fordi vi har "brutt" telenors regler, men det er noe som kan forekomme via virus feks. Han sa videre at i morgen tidlig når "abuse" avdelings folka kommer på jobb skulle de ta vekk sperren. Spennende å se om det funker da! Men takk for all hjel folks uansett, spesielt malvado:)ble iallefall litt klokere ang nettverket mitt. koblet meg på routeren blant annet, 1st time^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...