Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Har nå tømt to bokser med Motörhead GrovSnus og er nesten litt skuffet over at det ikke er nevneverdig forskjell fra vanlig GrovSnus, men samtidig liker jeg veldig godt den originale, så skal kanskje ikke klage :p

Den lille forskjellen i smak sies å være fordi snusen er ferskere enn vanlig.

 

Det er uansett jævlig kult å ha noen bokser siden det er begrenset opplag. Håper jeg finner noen flere neste gang jeg er i Sverige. Har igjen syv bokser som ligger i fryseren (kjøpte de ni siste boksene de hadde); prøve å spare de som er igjen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestemte meg for å slutte å snuse for et par dager siden. Ble så drit lei hele faen-skapet. Sluttet å merke noen effekt, selv ikke de sterkeste og så smakte det jo faen meg kuksopp når det begynte å renne.

 

Likte det for et par uker siden. Aner ikke hva som skjedde, men jeg fikk bare fullstendig dilla så jeg bestemte meg for gi faen. Sundt for kroppen er det heller ikke.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 2 bokser kosesnus. Har egentlig ikke snust så mye før, så jeg lurer egentlig på hva effekten av 2 bokser snus på ca 2 uker er. Vil man kjenne noe særlig til nikotinsug når man er tom. Har ikke planer om å kjøpe flere bokser.

Er snakk om en boks Montecristo og en boks Romeo Y Julieta som begge ligger på 11mg

Lenke til kommentar

Er i Østersund nå, og leter etter en snussjappe som selger Monte Cristo . Kjører forbi Åre og Storlien på tilbaketuren, så bare sleng med navnet på flere - og en adresse hadde vært genialt! Drar herifra om ca. 2 timer, så noen raske tilbakemeldinger har jeg satt stor pris på :D

Lenke til kommentar

Jøss, har aldri prøvd monte cristo før :O kan noen forsøke og forklare hvordan den smaker? gi meg en rangering på den helst :) Uansett, har klart og gitt meg helt med røyken etter jeg begynte og snuse igjen, må fortsatt si jeg har general onyx som favoritten :p har alltid 2 bokser snus hjemme, så fort jeg går tom for en boks kjøper jeg alltid ny med en gang slik at jeg alltid har nok snus, noen som har prøvd Skruf original white? den har begynt og selge mye i det siste, ble lurt i butikken, tror det er vanlig original pga fargen på boksen, også etter jeg har kjøpt den ser jeg at det er white..

Lenke til kommentar

Jeg gikk tom for penger for en tid tilbake, og brukte i den anledning to brukte porsjoner om gangen i en liten uke. Nå når jeg har penger igjen kjøpte jeg en boks med Skruf Xtra Sterk. Grunnet 'dobbelsnusingen' har leppen blitt slappere, og den 'presser' ikke like mye inn mot snusen, noe som dreper store deler av den milde, herlige prikkingen når du setter inn en porsjon. Merker også lite effekt. Noen som vet om dette ordner seg med tid?

 

På den gode siden er det ikke like synlig at jeg snuser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...