Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekka litt rundt på nettet, står at Nordby senteret ikke har det beste utvalget jeg har sett, andre butikker som selger snus i det kjøpesenteret?

 

Jada, vet jo ikke hvilken butikk du sjekket, men du får kjøpt snus ved siden av begge matbutikkene, også ligger det en tobakkforettning i "midten" av senteret.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjører snusstopp i 3 måneder nå.

6 dager uten snus, går relativt smertefritt :-)

 

Synes det var mye letter og slutte med snus enn røyk, etter kneika på ett par uker er det smooth sailing ;)

Har gjort det samme med røyk før faktisk, men etter jeg startet å snuse har røyking blitt en fest greie uansett.

Gikk forsåvidt greit den gang.

Lenke til kommentar

Kjører snusstopp i 3 måneder nå.

6 dager uten snus, går relativt smertefritt :-)

 

Synes det var mye letter og slutte med snus enn røyk, etter kneika på ett par uker er det smooth sailing ;)

 

Men de to ukene er jo faen meg helt helvettes.. "¤!¤%&/!&sectÆ(%#¤.

Endret av Extremer
Lenke til kommentar

Siden dere virker som ekspertene, så lurer jeg på hvilken type som egner seg for en dude som har snust fast i over 1 år nå.. Og som ikke takler lukten av snus (spesielt skruft) og nærmest må skylle munnen for å unngå smaken.. Og det å putte snusen på tunga og sette det på plass ved hjelp av tungen er en drøm som aldri vil oppfylles.

Ja, jeg er enig. Veldig patetisk, men jeg må finne MIN egen passende snustype som jeg faktisk takler lukten på og kan "smake" på uten å kjenne meg småkvalm!

 

I tillegg, lurer på om monte cristo og romeo y julieta selges i lillehammer? Ikke sett merket hittil

Endret av Ozzy Ozzbourne
Lenke til kommentar

Noen som vet om et sted i Oslo hvor jeg kan få tak i den originale General long portion? Ikke strong versjonen altså. Ser den aldri noe sted lenger her. Bor til vanlig i stockholm, og der er den å få kjøpt nesten overalt.

Synes de andre fra general blir for blaute, og har blitt alt for vant til long portion. 01 er vel det nærmeste jeg kommer, men den er ikke helt det samme:) Setter stor pris (no pun intended) på om noen vet om et sted som selger den, helst sentrum/østkant.

 

-Anders

Lenke til kommentar

Siden dere virker som ekspertene, så lurer jeg på hvilken type som egner seg for en dude som har snust fast i over 1 år nå.. Og som ikke takler lukten av snus (spesielt skruft) og nærmest må skylle munnen for å unngå smaken.. Og det å putte snusen på tunga og sette det på plass ved hjelp av tungen er en drøm som aldri vil oppfylles.

Ja, jeg er enig. Veldig patetisk, men jeg må finne MIN egen passende snustype som jeg faktisk takler lukten på og kan "smake" på uten å kjenne meg småkvalm!

 

I tillegg, lurer på om monte cristo og romeo y julieta selges i lillehammer? Ikke sett merket hittil

 

Helt enig med deg angående skruf, jeg snuser mest General da jeg liker godt den smaken. Kanskje å prøve white er en tanke? selv føler jeg at der er mindre smak og den renner ikke så lett så kanskje de kan funke for deg?

 

Monte Cristo og Romeo y Julieta blir vertfall solgt på den lokale YX hvor jeg bor, men ikke i dagligvarekjeder som Kiwi, Spar, Coop Mega. Så oppsøk gjerne bensinstasjoner eller kiosker og prøv lykken der :)

Lenke til kommentar

prøver meg på og legge prisen på tunga og plassere den med tunge oppi leppa, men får det virkerelig ikkje til... tror det er regularinga som ødelegger :( har noen en slags guide eller tips? hvor er det enklest og plassere den på tunga? hvordan kan eg ungå og miste den? osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...