Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Btw, er det mulig å få Thunder i norge? Har ikke sett den enda. Noe sted i Oslo?

 

Mail M. Sørensen og spør hvor nærmeste detaljist som tar den inn er. De er eksklusiv importør for v2tobacco i Norge. Ellers kan du jo bestille fra nettsiden deres eller stikke innom lageret deres på Slependen/Billingstad. Vært innom der selv:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Btw, er det mulig å få Thunder i norge? Har ikke sett den enda. Noe sted i Oslo?

 

Mail M. Sørensen og spør hvor nærmeste detaljist som tar den inn er. De er eksklusiv importør for v2tobacco i Norge. Ellers kan du jo bestille fra nettsiden deres eller stikke innom lageret deres på Slependen/Billingstad. Vært innom der selv:)

Takk for svar! :-) Så du sier det bare er å ta turen innom lageret? Oo

Lenke til kommentar

Gjort det selv flere ganger, og tror ikke jeg er alene.

Lurt å sende en mail eller ringe først da, for å være sikker på at det er folk på jobb det tidspunktet du tenkte deg dit.

 

Benytt frid at msorensen dot no eller 66847211 for å høre du, så får du garantert svar. Ligger ellers på baksiden av Staples-bygget på Billingstadsletta, bare å kjøre av E18 til Slependen og 2 sek. ;)

Lenke til kommentar

De selger også Thunder i Oslo antageligvis, for på en jallabutikk her i Asker, så selges det Thunder, og han som jobber der kjøper inn snusen selv i Oslo, som han selger i butikken sin.

 

Tenker du på den ved Kiwi i Asker? :!:

 

Takk for svar folkens!

Lenke til kommentar

De selger også Thunder i Oslo antageligvis, for på en jallabutikk her i Asker, så selges det Thunder, og han som jobber der kjøper inn snusen selv i Oslo, som han selger i butikken sin.

 

Tenker du på den ved Kiwi i Asker? :!:

 

Takk for svar folkens!

Jepp;)

 

Men er ikke alltid han har det inne da, er egentlig ganske random hva han har..

Endret av Jødereiret
Lenke til kommentar

Må man ikke ha strengen for at overleppa i en trutmunn skal komme ordentlig ut? Om folk skjønner hvor jeg vil hen?

 

Ser ikke helt den?

 

Det jeg derimot ser er at det ikke kan være pent å smile uten strengen. Den slappe overleppa kan "vrenge" rundt, siden det ikke er noe til å holde den fast.

Lenke til kommentar

Strengen min er jo fortsatt på plass, og jeg kan bevege overleppa som jeg vil. Men er jo begrenset hvor spreke kast man får gjort med den :) Den beveger seg vel når jeg smiler også. Men er ganske sikker på at de bevegelsene jeg kan nå, kan jeg uten strengen også. Den virker ikke veldig aktivt, bare en strek med kjøtt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...