Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

En advarsel til medsnusere:

 

Tittet i snuskjøleskapet i går, og kom til å se at Marlboro har kommet med snus. "Oooh" tenkte jeg, dette må prøves! Man blir jo litt nysgjerrig når et røkemerke sliper snus.

 

Vel,

 

Denne snusen smakte rett og slett balle! Møg, hestebæsj, osv. Den har en ekkel og merkelig lukt, den er kjempevåt og føles brukt ut, og når du har hatt den i i ca 10 min kommer smaken på snusen, og det er ILLE. Jeg blir kvalm, og begynner å hikke. Dette varer i en snau time ETTER at jeg har tatt ut snusen. Det er heller ikke noe effekt å snakke om her.

 

Til dere som kanskje blir litt nysgjerrige av å se Marlborosnus, og tenker å prøve: Glem det! Ta dere i nakken og blås pengene på noe annet i steden. Jeg ville faktisk spylt 64 kroner ned i dass fremfor å kjøpe en boks til av Marlboro. Jeg drakk meg sanseløs på noe så dumt noe som Corona til 80 spenn flaska i går (1500 kr til sammen), men selv det føltes mer fornuftig ut enn bomkjøpet av denne snusen.

 

STYR UNNA!

Malboro kom med snus for en god stund siden :p Men den er ikke såå ille. Smaken er helt ok, men den er gjennomvåt før man får'n i leppa. Det er litt irr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle kjøpe snus i dag. Bak kassa står det ei som er langt i fra stødig i norsk. "Har du no' General porsjon å by på?", spurte jeg. Hun kom bare med noen mumlelyder, så jeg prøvde å si "snus". Åjajaja, jaja. Opp med skapet. Men der var hun ikke mye kjent inni, så jeg måtte forklare hvor boksen var. Når vi da har funnet frem, kommer selveste bossen, og spør om jeg ikke vil sjekke ut noe nytt de har fått inn. Spør hva det liksom heter forno. "Pure Nordic", flere varianter, løs som porsjon. Så sa jeg at joa, så få en type sterk da. Kan jo prøve. Betaler med en 200-lapp, og får tilbake 25 kr. Det var nemlig tomt for mindre lapper, og nok mynt fantes ikke. Sjefen sjøl fikk det med seg, og gikk i safe'n og henta en godteripose med noen lapper, og jeg fikk min endelige 100-lapp etter noen minutter. Kø var det også. Litt kjedelig.

 

Og jammen var det ikke et skikkelig bomkjøp også.

Lenke til kommentar

Den er visst produsert i Danmark fant jeg ut etter litt internet research, visste ikke at de var så aktive på den fronten?

 

v2 tobacco er jo dansk. Vet ikke om du har hørt om Thunder, Julesnus (Nordströmmen) og Offroad ;)

 

Det har jeg vett! Men viste faktisk ikke at de ble produsert i Danmark, greit å vite :)

Hver gang jeg har vært i Danmark har de ofte stilt seg svært uforstående når det gjelder spørsmål om snus.

Trodde det var lite utbredt der :)

Lenke til kommentar

åååh! Hvordan er det mulig at jeg har oversett M.Sørensens tobakk sjappe i alle disse årene?! De har jo STORT utvalg av snus jo. Her er det mye ukjent som må prøves gitt! På galleriet/torgalmenningen i Bergen :)

 

Tobakk Sørensen er en god butikk! Når jeg røykte så kjøpte jeg L&M der iblandt. Og nyttårssigaren kjøpes alltid der :) Må huske den når jeg skal en tur hjem til Bergen i desember.

 

7-eleven har hatt 06 en stund nå. Den jeg jobbet for var dog utsolgt kjempelenge!

Jeg snuser uansett så mye at jeg kan ikke snuse sterkere enn Gøteborgs Rapè. Leppa blir gul :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...