Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende med julesnus. Må prøves, men kanskje litt tidlig enda?

 

Selv har jeg snust om kamp med holdbarhetsdatoen på snusen jeg kjøpte duty free i sommer. Endelig er jeg ferdig med alle boksene så jeg kan begynne å prøve andre typer enn General løs. Ikke det at den er dårlig, men det er alltid spennende å prøve noe nytt.

 

Noen tips til løssnus som er gode. Jeg er ganske konservativ i smaken, men takker ikke nei til noe nytt noe.

Kjøpte en boks med Skruf sterk løs på Kiwi i stad. Helt grei foreløpig. Fin konsitens.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Liker godt General Ekstra Sterk Løs jeg, veldig go å bake, varer lenge oppi.

 

Har egentlig bare brukt General sine løs typer, men kjøpte Probe Whiskey og Gøteborg Rapé i sverige, men Gøteborgen falt desverre ikke i smak (porsjonen er veldig god, så ble ganske skuffa), Proben er veldig god vertfall! :) Men de to typene får du kjøpt kun i Sverige.

 

Ellers har jeg vert innom Thunder Frosted løs, den var god smak på. Men jævlig å bake etter mine behov :p

Lenke til kommentar

Hva vil dere erfrarne anbefale til en som vil ha noe som ikke er så sterkt siden jeg ikke har snuset lenge?

Har prøvd Catch med lakris og syntes den hadde passe effekt. Men prøvde Catch med eukalyptus og den ble jeg småkvalm av. Er den no sterkere enn den med lakris, eller er det eukalyptusen som gjør den kvalmende?

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å gå over til sterkere snus enn det du er komfortabel med. Blir jo bare mer avhengig. :)

 

Så Catch er ganske fin snus. Du kan også prøve Skruf orginal som mange liker (men som smaker forferdelig), og general porsjon.

Nei, er nettopp det. Så jeg vil gjerne ha noe som er ca. samme styrke som Catch. Er da de snusene du nevnte og de Wackee nevnte over her, lure valg? Vil liksom ikke bruke penger på en snusboks som er altfor sterk så jeg ikke orker den.

Lenke til kommentar

General Original Portion og 01 skal vel være 8 mg. Er vel det de vanlige Catch-typene er også? Har fanden ikke smakt på noe som helst slags Catch på snart to år. Hvertfall ett og et halvt år. Husker de gode tidene, da vi satt på taket på skolen i solsteika, med Catch Eucalyptus under leppa. Good, good times.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...