Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere som syns at 06 var veldig sterk? Ble litt dizzy av den, som i gode gamle dager nesten.

Jeg forventa et sjuuukt nikosjokk, men kjente ikke noenting! Irriterte meg sterkt. Har dubla den enda, så må nok kjøpe meg en boks snart. Er keen på å få meg et nikosjokk igjen! :D

 

Hvis du vil få nikosjokk igjen, vent en ukes tid, da skal jeg love deg at 06 røsker godt. Hadde hatt pause i 2-3 dager, og bare det utgjorde ganske stor forskjell.

Lenke til kommentar

Aldri følt det sånn jeg gjorde første gang jeg prøvde for 5 år siden. Var uten snus en uke i Kina i sommer, det var jævli, men fikk ikke noe voldsomt nikosjokk da jeg var hjemme igjen.. For 2-3 år siden var det alltid herlig å ta en mornings, eller ta en snus om jeg har hoppet over en halv dag, men dette skjer så og si aldri lenger.

 

Kroppen er nok så stappa full av nikotin, at den har sitt eget nikotinlager å tilføre hjernen når den ikke får utenifra ;)

Lenke til kommentar

 

Sjæl. Hender til og med at jeg tar et par dager pause og slenger oppi to porsjoner sterk/x-tra sterk, bare for å få det sjokket :)

 

Nå vet jeg ikke hvor lenge du har snuset, men jeg har snust i 5 år og de pausene blir det bare mindre av å mindre av etter min erfaring. :)

Endret av GZIP
Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å forstå at folk liker nikotinsjokket jeg :p

Jeg blir jo bare dårlig av hele greia :p Men en god sterk snus der du kjenner at det river i kropp og sjel er deilig, men å dra den så langt at jeg vil påføre meg selv nikotinsjokk den ser jeg ikke :D Men men, smak og behag! :) har fortsatt ikke fått taki 06 eller thunder, men har heldigvis flytta til en litt større by så blir å finne ut hvor de selger de to :)

 

Men den kiwien som ligger hvor jeg bor nå har snusskapet bak kassa, er så sinnsykt gidd å måtte spør "har dere den? eller den? kanskje den da? ånei, har du den da eller?" i stedet for at du får se selv om de har den! hvorfor ikke bare ha sann lapp du piper inn da? vist at de er redde for at folk stjeler snus :p blir smått irritert! :p

Lenke til kommentar

I min korte snuskarriere har det for det meste gått i pose, men tenkte å prøve ut litt løs framover, noen gode forslag for en nybegynner?

 

Løs gir en mye bedre opplevelse på alle fronter, smak, styrke og konsistens er bare overlegent!

 

Röda lacket er skit lett å bake! Smaken er det mange som ikke liker, men jeg spiser nærmest opp den snusen!

 

Hvis bakinga går så det suser, så er general løs den mest kjøpte snusen og ganske enkelt "the one taste".

 

Hvis du går over på løs fordi posene ikke leverer lenger, så er det bare å manne seg opp og kjøpe en boks med general ekstra sterk løs. Eller hvis du kommer over en boks med odens extreme (22mg løs) så er det bare å låse seg inn på rommet og vente på at paranoiaen tar deg ;)

 

Men uansett hva du velger, her er en liste med pekepinner på bruk:

 

1:Lær deg å bake! Bare øv!

 

2:Ikke tukle med snusen, la den ligge i fred! Hvis du har jomfruleppe så lønner det seg å være avslappet i overleppa. Hvis du baker en feit en og strammer inn overleppa, så har du snart et gjørmebad over tenna.

 

3:Lær deg å bake! ;)

 

Tilslutt, hvis økonomien strekker til så kan du kjøpe en RL og bare bake en haug med preller. Ja den selges fortsatt hvis noen lurte.

Endret av Boh3m3
Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å forstå at folk liker nikotinsjokket jeg :p

Jeg blir jo bare dårlig av hele greia :p Men en god sterk snus der du kjenner at det river i kropp og sjel er deilig, men å dra den så langt at jeg vil påføre meg selv nikotinsjokk den ser jeg ikke :D Men men, smak og behag! :) har fortsatt ikke fått taki 06 eller thunder, men har heldigvis flytta til en litt større by så blir å finne ut hvor de selger de to :)

 

Tror det de fleste her inne omtaler som nikotinsjokk egentlig ikke er det. De snakker om den gode følelsen man kan få av snus, der man blir litt susete i hodet og får en god følelse.

 

Nikotnsjokk av snus eller røyk skal være umulig, og kan være ekstremt farlig. Ingen som vil påføre seg selv dette, da det er svært ubehaglig.

Lenke til kommentar

Digger Probe Whiskey jeg, angrer på jeg ikke kjøpte mer av den når jeg var i Sverige! Digg å bake, god smak(!) og god lukt! (bortsett fra folk som sitter ca 2 meter i diameter rundt meg når jeg sitter i forelesning :p folk som lurte på hva i helvette slags snus det var jeg brukte siden den har så sterk lukt at folk som satt 3-4 seter bortenfor meg kjente den :D) eneste minuset er vel at den ikke er noe sterk! :p hadde vert fett med den i 15mg og blitt solgt i norge! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...