Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Jeg savner en ekstra sterk white porson. N&J x-tra sterk white eller noe hadde ikke gjort noe :) Noen som vet hvorfor det ble hoppa rett fra 01 og 02 til 05 og 06 btw? :p Hvor ble det av 03 og 04?

 

Og satan så sterk 06 er i forhold til f.eks General x-tra sterk porsjon! Leste litt bak på pakka. 1.4% nikotin vs 2.0% nikotin f.eks.

Endret av tobias6666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla folkens :-)

 

William, 20 år. Har snust i 3 år. Elskar snus, går nesten kun i løs, men det hender eg snuser borti ein porsjonsboks i ny og ne (les: fest).

Har mine faste priser om dagen: etter alle måltid, i skuletimen, fifa-snus, kjede seg- snus, lekse-snus. You know the drill. Har lenge hatt eit forbruk på 4 boksar i veka.

 

Men; eg er no blitt student. Og som mange sikker er klar over, så er snus dyrt når ein kun har stipend og sommerjobbinntekter å leva på. SÅ! Dei siste vekene har eg levd på 3 boksar snus i veka. Det går greit. Men det er fremdeles dyrt. 3x 80,- = 240,- i veka. 240,- x 52 = ca 12.500,- i året.

Det er ein pris (get it, pris? :D .... never mind) eg ikkje har råd til.

 

So to the case. Er det nokon som har vert borti liknande situasjon og/eller har tips til korleis eg kan kutta forbruket drastisk?

Lenke til kommentar

Halla folkens :-)

 

William, 20 år. Har snust i 3 år. Elskar snus, går nesten kun i løs, men det hender eg snuser borti ein porsjonsboks i ny og ne (les: fest).

Har mine faste priser om dagen: etter alle måltid, i skuletimen, fifa-snus, kjede seg- snus, lekse-snus. You know the drill. Har lenge hatt eit forbruk på 4 boksar i veka.

 

Men; eg er no blitt student. Og som mange sikker er klar over, så er snus dyrt når ein kun har stipend og sommerjobbinntekter å leva på. SÅ! Dei siste vekene har eg levd på 3 boksar snus i veka. Det går greit. Men det er fremdeles dyrt. 3x 80,- = 240,- i veka. 240,- x 52 = ca 12.500,- i året.

Det er ein pris (get it, pris? :D .... never mind) eg ikkje har råd til.

 

So to the case. Er det nokon som har vert borti liknande situasjon og/eller har tips til korleis eg kan kutta forbruket drastisk?

Slutt å spill fifa og kjede deg. Får kutta ned noe da ;) haha

Lenke til kommentar

Mitt beste tips for å kutte snusforbruket er å innføre rutiner litt strengere enn de du har nå. Selv har jeg kuttet forbruket til kun 5 snus dagen, sammenlignet med 10-12 tidligere. De tre snusene jeg er nødt til å ha er 1 sterksnus om morgenenen. 1 etter lunch og en etter middag. Utenom klarer jeg meg med 2 når lysten måtte komme. Dette fungerer faktisk helt greit, og er mye greiere for både lommebok og underleppe:)

Lenke til kommentar

En boks om dagen, er godt for magen!

 

Jeg klarer ikke å snuse mindre enn en boks, enten det er løs eller porsjon. Porsjon kan ofte gå fortere i og med at jeg ofte føler for å ta to.

 

Mens løs baker jeg store priser som varer i ca. 20-35 min. Og jeg legger opp ny etter ca. 1-5 min.

 

Hva kan en fyr som meg gjøre for å spare litt på snusen? Blir veldig fort uvell av og ikke ha snus i umiddelbar nærhet, som ofte gjør at jeg alltid har to bokser på meg i tilfelle jeg mister den ene.

 

Er på mitt femte år med snus nå.

Endret av Trollfjes
Lenke til kommentar

Jeg har nå snust i to år, og har vært en uke uten grunnet økonomiske problemer. Nå når jeg kjøpte en ny boks, merket jeg at jeg fikk sår på overleppen (innsiden, altså). Disse ble mer eller mindre leget innen en halvtime. Det fikk meg til å tenke på dette: har det noe å si om jeg tar den "sydde" delen mot tannkjøttet eller ikke? Jeg har alltid tatt den mot leppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...