Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt om problemer med Offroad, har hatt flere bokser uten noen hull. Men Thunder derimot har jeg opplevd et par poser som går i stykker, pluss at av og til ser jeg noen venner med masse hullete poser.

De sier at det er på grunn av at det er utrolig sterk syre i Thunder, som ødelegger posene nokså fort...

Lenke til kommentar

Offroadposene har jeg ikke noe å klage på ved. Hatt mange bokser, alle fra forskjellige ''bathcer'' siden jeg ikke kjøper flere av de om gangen.

 

Synes posene er myke og gode, aldri opplevd hull eller noe. Fikk dog med en HELT tom pose engang, den var nok aldri blitt fylt opp den nei. :p

 

Thunderposene er et annet kap., for det er begredelige saker..

Lenke til kommentar

Føler at jeg har et problem. Snuser Skruf Extra Stark porsjon, og føler at den renner som helvette. Putter den midt i underleppa, og etter 10min så har jeg saft over alle tennene, lite digg å prate med jenter da:p

Er dette noe som forbedrer seg når leppen herdes, sånn at det ikke renner mer? :D

 

Prøv å putte den i overleppa istedet. Jeg prøvde å putte en i underleppa en gang, og da merket jeg at det rant mer en vanlig.

 

 

Hvilke typer snus vil dere si er de mildeste?

Røyker og vil heller gå over til snus, sakte men sikkert :) Er ikke så fan av smaker som menthol og lakris eller hva nå de putter i noen. Bare vanlig snus liksom.

 

Mocca er vel mildest, har aldri prøvd den, da. Men om du vil ha ren snus, uten spesielle smaker, ville jeg gått for Ettan (Har bare prøvd Ettan løs, vet ikke hvordan portionen smaker) siden den har en ren tobakk smak. Eller evt. min personlige favoritt; Skruf Sterk Løs/Portion.

 

Ser at det er mange her som ikke synes så veldig godt om Skruf, da. Det er vel smak og behag tenker jeg.

Lenke til kommentar

jeg har startet å føle meg litt trøndersk i det siste, har gått over fra skruff xtra stark porson til general ekstra sterk løs, jeg skjønner nå hva jeg gått glipp av.

 

Jeg er trønder, og jeg liker ikke General noe særlig ;p Men, nå har jeg ikke prøvd Ekstra Sterk Løs da.

Lenke til kommentar

jeg har startet å føle meg litt trøndersk i det siste, har gått over fra skruff xtra stark porson til general ekstra sterk løs, jeg skjønner nå hva jeg gått glipp av.

 

Jeg er trønder, og jeg liker ikke General noe særlig ;p Men, nå har jeg ikke prøvd Ekstra Sterk Løs da.

 

det var en kompis av meg som sa det var skikkelig "trøndersnus" men det er jo ikke slik at alle er like, men jeg lurer egentlig på hvor denne myten om at general løs er "trøndersnus".

Lenke til kommentar

jeg har startet å føle meg litt trøndersk i det siste, har gått over fra skruff xtra stark porson til general ekstra sterk løs, jeg skjønner nå hva jeg gått glipp av.

 

Jeg er trønder, og jeg liker ikke General noe særlig ;p Men, nå har jeg ikke prøvd Ekstra Sterk Løs da.

 

det var en kompis av meg som sa det var skikkelig "trøndersnus" men det er jo ikke slik at alle er like, men jeg lurer egentlig på hvor denne myten om at general løs er "trøndersnus".

 

Her hvor jeg bor (I Trøndelag) så er General Løs den vanlige snusen, så du har helt rett i at det kan være en trøndersnus, jeg som ikke bruker General stikker som oftest litt ut. Jeg vet ikke om det er slik at General Løs er mest populært i andre deler av landet også, da, men at det er vanlig i Trøndelag er ikke å legge skjul på :)

Lenke til kommentar

jeg har startet å føle meg litt trøndersk i det siste, har gått over fra skruff xtra stark porson til general ekstra sterk løs, jeg skjønner nå hva jeg gått glipp av.

 

Jeg er trønder, og jeg liker ikke General noe særlig ;p Men, nå har jeg ikke prøvd Ekstra Sterk Løs da.

 

det var en kompis av meg som sa det var skikkelig "trøndersnus" men det er jo ikke slik at alle er like, men jeg lurer egentlig på hvor denne myten om at general løs er "trøndersnus".

 

Her hvor jeg bor (I Trøndelag) så er General Løs den vanlige snusen, så du har helt rett i at det kan være en trøndersnus, jeg som ikke bruker General stikker som oftest litt ut. Jeg vet ikke om det er slik at General Løs er mest populært i andre deler av landet også, da, men at det er vanlig i Trøndelag er ikke å legge skjul på :)

ok, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...