Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Forresten, er N&J White lina opp sånn som general white i en vifte? Og er det sånn om med general white at all tobakken ligger på en side sånn at du må presse på den for å fordele det (slik jeg altså gjør med general white) ?? :D

 

Litt spesielt å ha det første innlegget på side 299 :p

Endret av Dolven:P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frost er faktisk den eneste snusen jeg noengang har kunnet åpnet boksen, satt nesa mi nedi boksen og nøte det =P (høres helt mongo ut).

 

Absolutt ikke! Enkelte klarer ikke lukten av snus, samme gjelder meg.

 

Jeg liker lukten, men det er noe med meg som gjør at jeg vrir hodet mitt bort og skjelver nedover ryggmargen. Thunder har såpass unaturlig lukt at jeg ikke får samme reaksjon.

Lenke til kommentar

Frost er faktisk den eneste snusen jeg noengang har kunnet åpnet boksen, satt nesa mi nedi boksen og nøte det =P (høres helt mongo ut).

 

Absolutt ikke! Enkelte klarer ikke lukten av snus, samme gjelder meg.

 

Jeg liker lukten, men det er noe med meg som gjør at jeg vrir hodet mitt bort og skjelver nedover ryggmargen. Thunder har såpass unaturlig lukt at jeg ikke får samme reaksjon.

Jeg er ikke glad i snus lukt. Skruf Tranbär er kvalmende på lukten, kraftig tobakkslukt blandet med en søt lukt :S ... Er ikke så veldig glad i General lukt heller, liker egentlig skruf stark litt bedre enn General Sterk :p Anyhow, har ikke prøvd Thunderen da, og vet ikke åssen den er. Må nesten det ;)

Endret av Dolven:P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...