Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-161766

Orket ikke der og da, men jeg skal huske det til neste gang jeg plutselig får kjøpt meg noe nytt å snuse. Kan vel sies at den var utrolig god, og at den var lett å bake. Jeg er egentlig ikke en løs-fan, men Lucky Strike har ikke failet meg når det kommer til snus eller røyk tidligere. :D

 

Edit: Må også nevnes at boksen er noe av det kuleste jeg har sett innen snus-bokser. ^^

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orket ikke der og da, men jeg skal huske det til neste gang jeg plutselig får kjøpt meg noe nytt å snuse. Kan vel sies at den var utrolig god, og at den var lett å bake. Jeg er egentlig ikke en løs-fan, men Lucky Strike har ikke failet meg når det kommer til snus eller røyk tidligere. :D

 

Edit: Må også nevnes at boksen er noe av det kuleste jeg har sett innen snus-bokser. ^^

Lucky har etter min mening de beste sigarettene og snusen :cool:
Lenke til kommentar

Offroad løs :love:

 

Hvordan funker det egentlig å bestille snus fra nettbutikker, f. eks. buysnus? Blir det lagt på noen andre fortollingsavgifter enn norsk tobakksavgift osv? Blir sluttprisen mye dyrere enn å kjøpe i butikk i Norge?

Det går ikke å bestille snus fra utlandet. det blir stoppet i tollen... :thumbdown:

 

Har bestilt snus ifra England og Sverige, i tillegg har jeg bestilt snuff ifra England, uten noe som helst problemer.

 

Har sikkert bestilt snus på nette en 5 - 8 ganger, husker ikke helt, men aldri vært noe surr med det?

Lenke til kommentar

Angående tobakksprodukter fra utlandet kan jeg si at reglene per 01.07.09 er at alle tobakksvarer som skal innføres til Norge må være merket med helseadvarsel på Norsk(Unntak er taxfree handel og under 200g grensen) Netthandel er det ingen unntak med

 

I tillegg kommer moms 25 % og en avgift på 0,73 øre per gram snus og 1,73 kr per gram tobakk eller per sigarett.

 

Om en uke får jeg et tårn med Montecristoløs, kjenner en som selger disse i butikk og han har bestillt dette ekstra for meg:)

Lenke til kommentar

Syns ikke NJ Strong White var noe særlig heller.. Men det er mye fordi jeg ikke liker hvit snus da. Sikkert greit for de som gjør det, men foretrekker den originale Strong.

 

Noen som har smakt NJ West btw? Så de solgte den på Ica her

Så du NJ West nå?

Produskjonen av den ble jo avsluttet for nesten 2 år siden, kanskje den har kommet tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...