Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvordan folk kan anbefale N&J portion!

Så her på forumet at mange anbefalte den.

Kjøpte da et halvt tårn(5bokser) med den og den smaker jo absolut ingenting/kjedelig.

 

Lenge leve 02 som portion!

Skruf sterk som løs(og general såklart) :new_woot:

Er du helt på trynet? Hvordan kan du si at Nick and Johnny ikke har noe smak, men attpåtil anbefaler 02? Etter å ha sovnet med en 02 i leppa våkner jeg opp etter to timer og den har ikke rennet i det hele tatt. Dessuten er snusen døv, kjedelig og tam. Den smaker ingenting og er perfekt for de som enten liker snus fordi det er godt å ha snus under leppa, eller for de som ikke liker snus.

Eller for folk som bare snuser for og snuse..

 

Har en 01 her, har hatt den i ca 1 time og 20 min. Sitter og suger på den for at det skal renne lite gran :S

 

01 og 02 renner altfor lite.. Basta bom!

Endelig noen som ikke gidder å krangle på fakta. :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, poenget med 01 og 02 er at den ikke renner. Den ble laget sånn. Står til og med på boksen om jeg ikke tar helt feil. Noen liker det andre ikke. Om du kjøpte N&J black så skjønner jeg deg godt. Den vanlige er jeg ikke enig med.

 

Edit: Og det er bare lov med maks 4 linjer i signaturen :tease:

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

Deilig , da var katta utav boksen !

Mine foreldre spørte meg om jeg snuset og jeg svarte som det var .

Ble ikke sure eller noe .

Deiligt å slippe å tenke på det ... :)

Lenke til kommentar

Jeg ble lei av å gjemme boksene og lyve om hvem som "eide" de brukte prisene som dukket opp i søpla og i servietter, så en dag lot jeg bare en boks stå på pulten.

Mor kom inn, tok en titt på boksen, åpnet den og lukta litt og sa "jaja", mens jeg satt der med følgende positur:

post-56083-1280706468,0802_thumb.gif

(animert)

 

Jeg tror nok hun fattet det lenge før den dagen, når jeg tenker meg om. Blir liksom litt mistenksomt når man ønsker å dra til Sverige for å handle snus til venner en gang i måneden :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er dårlig til og sjekke etter snus eller er blå en sjelden snus her til lands?

 

Blå har jeg sett mange ganger, og kjøpt bare en gang... holdt massevis med den ene gangen spør du meg..

Hvor og er det på Østlandet by any chance? Bor på et sted der det er kun 1 matvare butikk der dem selger 3 forskjellige snus, General porsjon, general løs og ettan.. :<

Lenke til kommentar

Deilig , da var katta utav boksen !

Mine foreldre spørte meg om jeg snuset og jeg svarte som det var .

Ble ikke sure eller noe .

Deiligt å slippe å tenke på det ... :)

Husker selv da jeg fortalte det, herlig følelse å kunne snuse uten frykt ;)

 

Etter å ha sett en av snusifys videoer ser jeg at blå ikke er en brun snus, men mørk; Stemmer dette? Mener å ha sett bilder av blå der snusen er helt brun, som i lysebrun farge.

Det stemmer, snusen har en mye mørkere farge, men vil ikke påstå det gjør den til en dårligere snus som renner fortere eller noe.

 

Er det bare jeg som er dårlig til og sjekke etter snus eller er blå en sjelden snus her til lands?

Du er nok ikke en mester i snusoversikt da ;) Vil påstå at sånn ca. alle 7 eleven og Statoil har de. At matbutikker tar de inn er litt sjeldenere, men det er bare å si ifra i butikken. Som ansatt i en Joker butikk kan jeg forsikre dere om at hvis dere spør etter en snus vil de så godt som garantert ta den inn :)

 

Er det bare jeg som er dårlig til og sjekke etter snus eller er blå en sjelden snus her til lands?

 

Blå har jeg sett mange ganger, og kjøpt bare en gang... holdt massevis med den ene gangen spør du meg..

 

Tja, da liker du vel ikke den "søte" typen snus, som i mitt synspunkt er :dribble: og :w00t:

Lenke til kommentar

Ja er mye deiligere når foreldre veit det. Så slipper man å sitte med en liten noia hver gang man tar seg en snus hjemme. Det var ikke særlig godt mottat her i huset, de 7 første gangene de tok meg i det ble de skuffa, sa jeg skulle slutte og ikke snakka med meg på en stund. Siste gang sa mamma ditt valg, jeg orker ikke diskutere det mer. Så var alt som normalt :)

Lenke til kommentar

Ja er mye deiligere når foreldre veit det. Så slipper man å sitte med en liten noia hver gang man tar seg en snus hjemme. Det var ikke særlig godt mottat her i huset, de 7 første gangene de tok meg i det ble de skuffa, sa jeg skulle slutte og ikke snakka med meg på en stund. Siste gang sa mamma ditt valg, jeg orker ikke diskutere det mer. Så var alt som normalt :)

Som jeg skulle sagt det selv. Jeg ble jo tatt en 6-7 ganger og det var like strengt hver gang. Så en vakker dag gikk jeg til muttern og fortalte ho at jeg snusa, og aldri hadde slutta. Hun ble litt stille, men sa til slutt at hun ikke ønsket å krangle på det og at jeg fikk gjøre som jeg ønsket.

 

Men, jeg fikk ikke lov til å snuse så hun så det og hun kom aldri noensinne til å kjøpe snus for meg.

 

Nå, to månder senere, snuser jeg konstant i hennes samvær og hun spanderer snus på meg hver fredag :w00t:

Lenke til kommentar
Du er nok ikke en mester i snusoversikt da Vil påstå at sånn ca. alle 7 eleven og Statoil har de.

 

Problemet er at jeg bor 16 mil unna nærmeste 7eleven og vi har bare en bensinstasjon som er selvbetjent.

Skal på Tynset snart pga jobb så blir nok mer titting! :D

Itte verst. Bor langt oppi fjella og inni skogen sjæl, men Blå har vi hørt om :dribble:

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som er dårlig til og sjekke etter snus eller er blå en sjelden snus her til lands?

 

Blå har jeg sett mange ganger, og kjøpt bare en gang... holdt massevis med den ene gangen spør du meg..

Hvor og er det på Østlandet by any chance? Bor på et sted der det er kun 1 matvare butikk der dem selger 3 forskjellige snus, General porsjon, general løs og ettan.. :<

 

bor på vestlandet, men det beste utvalget er sjeldent i matvarebutikker(her ivertfall) hvis du skal ha noe litt mer sjelden snus bør du gå på havana tobakksforetning, bensinstasjon, narvesen eller 7-eleven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...