Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

prøver å slutte å røyke. tenkte jeg skulle bruke snus som suppeliment til tyggis.

kjøpte Lucky Strike Bold først. var god smak, men var for sterk. kjøpte så LS Orginal, passe styrke, men skulle ønske den smakte litt mer som bold.. noen forslag til lignende snus som kan falle i smak hos meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøver å slutte å røyke. tenkte jeg skulle bruke snus som suppeliment til tyggis.

kjøpte Lucky Strike Bold først. var god smak, men var for sterk. kjøpte så LS Orginal, passe styrke, men skulle ønske den smakte litt mer som bold.. noen forslag til lignende snus som kan falle i smak hos meg?

Hmm. Camel syns jeg er god av portion som ikke er sterk. Har lyst til å anbefale nick and Johnny, men den er kanskje i sterkeste laget. Da jeg snuste portion gikk det kun i general ekstra sterk og nick and Johnny. Hva syns du om løs?

Lenke til kommentar

Angående tax free: når du flyr innenlands (for eksempel fra Oslo til Bodø) så er det ingen tax free handel, for du beveger deg vel strengt tatt aldri i en tax free-sone. Er kun utenlandsterminalene som er tax free soner. Men om du flyr fra Spania til Oslo og hopper rett på flyet til Bodø er du innom tax free (enten i Spania eller på Gardermoen) og vanlige regler for innførsel gjelder.

 

Man kan nesten si det sånn at når du er på en utenlandsterminal så er du i "utlandet", og du er ikke i Norge før du har krysset tollkontrollen, men på innenlandsterminalen er du i Norge hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...