Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

På ultra på brynsenteret i Oslo har de to rader med blå, som regel helt fulle.

Går ikke mye av Blå på jokern jeg jobber på heller, som oftest er det folk som kjøper inn en hel rull eller noe. Ble eitrandes forbanna her på lørdagen, skulle ha meg kosesnus til helga, gikk til snusskapet og fant ingen blå (Og vi hadde fem bokser stående der den dagen). Sjekker bak, ingenting. Så finner jeg ut at en av mine kolleger handlet inn for noen karer som skulle ut på seiltur, og på lista stod det fem bokser blå. Resulterte i en helg med General, fungerte det og, men forhåpningene mine ble helt knust.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal en tur på den lokale "utvalgsgullgruva" i dag, og lurer på om noen har noe tips til en spennende, litt eksotisk snus aka kosesnus? Er litt lei Thunder i den gata nå, hva tenker om dere om den nye Lucky Striken? Har også hørt litt Probe Whiskey og Elixyr, men aner ikke om man finner Elixyr utenfor Sverige da.

Lenke til kommentar

Tenker på du Star Wars-filmene? Begynner kronologisk. Lurer på om den røde thunderen kanskje kan være en god Star Wars-snus, har ikke spist så mye av den.

Hvis du rekker en aldri så liten tur innom Sverige før du skal se star-wars så kanskje gøteborgs løs hadde vært et alternativ hvis du liker smaken? :hmm:

Lenke til kommentar

Probe og Elixyr finnes ikke i Norge, dessuten er ikke Elixyr noe god. Kjøp deg heller en boks med grovsnus og en boks med general white. Lucky Bold er visst ikke noe tess har jeg hørt, eller mente du Nites? Den har jeg ikke smakt, men når jeg ser boksen tenker jeg bare; :dribble:

 

Probe finnes da i norge, har sett det flere steder.

Lenke til kommentar

Probe og Elixyr finnes ikke i Norge, dessuten er ikke Elixyr noe god. Kjøp deg heller en boks med grovsnus og en boks med general white. Lucky Bold er visst ikke noe tess har jeg hørt, eller mente du Nites? Den har jeg ikke smakt, men når jeg ser boksen tenker jeg bare; :dribble:

 

Probe finnes da i norge, har sett det flere steder.

WHAT? Hvor ? når? Dette er heeelt nytt for meg :dribble:

Lenke til kommentar

Probe og Elixyr finnes ikke i Norge, dessuten er ikke Elixyr noe god. Kjøp deg heller en boks med grovsnus og en boks med general white. Lucky Bold er visst ikke noe tess har jeg hørt, eller mente du Nites? Den har jeg ikke smakt, men når jeg ser boksen tenker jeg bare; :dribble:

 

Probe finnes da i norge, har sett det flere steder.

WHAT? Hvor ? når? Dette er heeelt nytt for meg :dribble:

 

 

Har sett det på Rimi og Rema, men i veldig små mengder. Ser ikke ut som det er noe de selger mye av akkurat.

Lenke til kommentar

Probe og Elixyr finnes ikke i Norge, dessuten er ikke Elixyr noe god. Kjøp deg heller en boks med grovsnus og en boks med general white. Lucky Bold er visst ikke noe tess har jeg hørt, eller mente du Nites? Den har jeg ikke smakt, men når jeg ser boksen tenker jeg bare; :dribble:

 

Probe finnes da i norge, har sett det flere steder.

WHAT? Hvor ? når? Dette er heeelt nytt for meg :dribble:

 

 

Har sett det på Rimi og Rema, men i veldig små mengder. Ser ikke ut som det er noe de selger mye av akkurat.

Hvor i Norge bor du? Er det løs eller portion du snakker om?

Lenke til kommentar

Hvor i Norge bor du? Er det løs eller portion du snakker om?

Bor ganske langt nord i landet ganske nært tromsø. Var både i porsjon og løs i skapet, men som sagt så var det ikke mere en 2-3 bokser av hver så det ser ikke ut som noe de solgte mye av.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Supert! Tror jeg tar meg tur dit.

 

Err, tror nesten jeg må trekke tilbake det tipset, for jeg er neimen ikke sikker på om den butikken eksisterer lenger. Den skal isåfall ligge i første etasje på samme side som Gamestop, vegg i vegg med med den sandwich-butikken.

 

Men. Hvis man har litt tid til overs kan det være verdt å ta en titt hos Sol Cigar i Henrik Ibsens gate (vis-a-vis slottet) eller Augusto i Kongens Gate 10.

 

For øvrig fant jeg nettopp ut at sigar.com nå produserer sin egen snus. Var litt drøyt med 79,- for en boks, men kunne tenkt meg å teste den ut.

Lenke til kommentar

Supert! Tror jeg tar meg tur dit.

 

Err, tror nesten jeg må trekke tilbake det tipset, for jeg er neimen ikke sikker på om den butikken eksisterer lenger. Den skal isåfall ligge i første etasje på samme side som Gamestop, vegg i vegg med med den sandwich-butikken.

 

Men. Hvis man har litt tid til overs kan det være verdt å ta en titt hos Sol Cigar i Henrik Ibsens gate (vis-a-vis slottet) eller Augusto i Kongens Gate 10.

 

For øvrig fant jeg nettopp ut at sigar.com nå produserer sin egen snus. Var litt drøyt med 79,- for en boks, men kunne tenkt meg å teste den ut.

 

Ja, får vel ta en bytur. Har ferie, så tid er det nok av :D

Lenke til kommentar

Supert! Tror jeg tar meg tur dit.

 

Err, tror nesten jeg må trekke tilbake det tipset, for jeg er neimen ikke sikker på om den butikken eksisterer lenger. Den skal isåfall ligge i første etasje på samme side som Gamestop, vegg i vegg med med den sandwich-butikken.

 

Men. Hvis man har litt tid til overs kan det være verdt å ta en titt hos Sol Cigar i Henrik Ibsens gate (vis-a-vis slottet) eller Augusto i Kongens Gate 10.

 

For øvrig fant jeg nettopp ut at sigar.com nå produserer sin egen snus. Var litt drøyt med 79,- for en boks, men kunne tenkt meg å teste den ut.

 

Ja, får vel ta en bytur. Har ferie, så tid er det nok av :D

Hørtes ikke dumt ut :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...