Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Tips til baking? Snusen min renner eller det detter biter av den etter en liten stund og det smaker så forferdelig at jeg er kvalm hele dagen.Jeg lager ikke store priser og jeg klarer ikke lage særlig harde priser heller de smuldre opp til i det jeg ha rlagt en inn.hjelp? Vurderer pose igjen ass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snus er ferskvare så jeg sier 5-6 dager i romtemperatur er MAX for en åpnet boks. På slutten kan den da bli vanskelig å bake for nybegynnere. Beste snus å lære seg å bake med må være Skruf eller Røda Lacket da de er enklest å få "faste" og lager minst søl. Jeg har aldri opplevd at noen av de to har smuldret opp i kjeften, dog de blir blaute etter en stund.

 

Hvis snusen smuldrer opp på veien opp til kjeften har du enten A: bakt for dårlig/ikke komprimert den nok slik at den henger sammen eller B: du klyper alt for hardt i snusen.

Lenke til kommentar
Tips til baking? Snusen min renner eller det detter biter av den etter en liten stund og det smaker så forferdelig at jeg er kvalm hele dagen.Jeg lager ikke store priser og jeg klarer ikke lage særlig harde priser heller de smuldre opp til i det jeg ha rlagt en inn.hjelp? Vurderer pose igjen ass.

 

Röda lacket

 

Dårlig snus imo men baker seg selv

Lenke til kommentar
10 porsjon og 5 løs stemmer :) Jeg syns Thunder er et godt valg, men kanskje ikke så lurt å kjøpe en stokk med det :)

 

Ehm. Du kan ha med 10 løs ELLER 5 løs. Eller du kan ta med 5 løs + 1 porsjon dersom løs pakkene er 45 g istedenfor 50 som de var tidligere.

 

Er i grunn ganske urettferdig at en pakke røyk stiller på lik linje som en pakke porsjon. Burde stillt på samme linje som løs spør du meg. 10 løs eller 10 porsjon (selv om 10 porsjon bare er halvparten så mange gram) burde vært mer rettferdig ettersom det ikke er gitt at en boks løs varer dobbelt så lenge som en boks porsjon bare fordi det er dobbelt så mange gram snus i den.

Lenke til kommentar

Etter lang titting i Hortensområdet (OG sverige :huh:) fant jeg til slutt 02 på Rema 1000 i Horten :p Har bare testet et par poser hittil, men den første kasta jeg ut før den i det hele tatt begynnte å renne, men hittill virker den meget lovende! Digget den nye fasongen med en gang jeg puttet den inn hvertfall.

Lenke til kommentar
Etter lang titting i Hortensområdet (OG sverige :huh:) fant jeg til slutt 02 på Rema 1000 i Horten :p Har bare testet et par poser hittil, men den første kasta jeg ut før den i det hele tatt begynnte å renne, men hittill virker den meget lovende! Digget den nye fasongen med en gang jeg puttet den inn hvertfall.

 

 

Ingen som har noe bilde av 02 snusen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...