Gå til innhold

Snustråden v7.0 - the real deal! LES REGLENE I FØRSTEPOST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg synes grovsnus løs er vanskelig å bake ,er det bare jeg som syns det :hmm: ,btw er ikke pro baker ,hvilken form er best :tønne ,firkant ,rund, sylynder eller er det andre måter å bake på tips anyone ?

 

Jeg har ingen problemer med å bake grovsnus løs. I starten baka jeg små rundinger, deretter firkanter og så nå baker jeg tønner. Den letteste å bake er vel firkant kanskje. Nå som jeg har bakt tønne en stund syns jeg jo den er lettest siden jeg har vent meg til den, så jeg vet ikke helt. Kommer ann på hvordan du liker det.

Lenke til kommentar
Jeg gikk rett på tønnen, den som funker best for meg. Har dog en gammel kompis som er snuser gjennom flere tiår, han putter snusen rett i kjeften -- null baking. En teknikk jeg med interesse følger med på, kanskje jeg kan lære den store hemmeligheten etterhvert :wee:

 

Hemmeligheten ække veldig vanskelig :p Hender jeg gjør det jeg å, tar en klype neddi boksen og pressern det inntil boksen til det er fast og legger opp og former med underleppa/tunga. :)

Lenke til kommentar

Hallo.

Jeg fant en gammel general løs hos en kompis her i sta. Når jeg åpna den var det tre store harde klumper bare. Så helte jeg på litt vann og sånn, og prøvde å løse den litt opp, og det funket litt bedre, men den er helt jævli å bake på.

 

Er det noe jeg burde gjøre for at den skal bli lettere å bake, eller er har den potensielle til å bare kastes?

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd den nye Mocca Macchiato? Snus med kaffe smak har jeg venta på lenge, så den må prøves selv om det er Mocca :p

Prøvde 01, rant ikke i det hele tatt, helt grei smak og.

 

Du kan jo gjøre som bruntyggegummi posta på forrige side; ta kaffe å mixe med løssnusen for så å få en digg smak på snusen. Så du faktisk får et demp mot nikotinsuged og ikke kaster bort penger på en snus med så liten dose nikotin i seg. :p

Lenke til kommentar
jeg synes grovsnus løs er vanskelig å bake ,er det bare jeg som syns det :hmm: ,btw er ikke pro baker ,hvilken form er best :tønne ,firkant ,rund, sylynder eller er det andre måter å bake på tips anyone ?

 

Trekant er best! Sitte bedre enn tønner og firkanter. Trikset er å ikke bake for store priser. Bare bortkastet å lage en stor pris. Små priser holder bedre og lengre, renner mindre, og oksen varer lenger.

Lenke til kommentar
Når gikk den ut på dato? Vet hvertfall at brukt løssnus blir ganske hardt etterhvert. Sikker på at han ikke bare kødder med deg?

 

 

Snusen var forsegla. Men gikk ut i 2008. Men det var all snusen som hadde blitt til tre harde klumper. Du kunne liksom sette sammen de tre bitene til en runding i boksen.

Lenke til kommentar
Når gikk den ut på dato? Vet hvertfall at brukt løssnus blir ganske hardt etterhvert. Sikker på at han ikke bare kødder med deg?

 

 

Snusen var forsegla. Men gikk ut i 2008. Men det var all snusen som hadde blitt til tre harde klumper. Du kunne liksom sette sammen de tre bitene til en runding i boksen.

 

Veit ikke noe om et år gammel løs snus, men jeg vil tro at du kan snuse den.

Endret av Antipedoaction
Lenke til kommentar
Når gikk den ut på dato? Vet hvertfall at brukt løssnus blir ganske hardt etterhvert. Sikker på at han ikke bare kødder med deg?

 

 

Snusen var forsegla. Men gikk ut i 2008. Men det var all snusen som hadde blitt til tre harde klumper. Du kunne liksom sette sammen de tre bitene til en runding i boksen.

 

Tror du bare må ta mer vann oppi (veldig forsiktig, bare noen få dråper av gangen) og prøve deg frem til en konsistens som funker og husker å smuldre den skikkelig og kna den godt, som en deig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...