username882 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Har snust en liten stund nå, og har planer om å prøve Monte Cristo. Er den god? Veldig bra. Den beste, spør du meg. Mye bedre enn alt med forferdelig falsk frisk smak iallefall. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Romeo Y Julieta er også en god kandidat. I samme gate som Montecristo. 1 Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Kjøpte Røda Lacket nå nettopp. Sinnsykt lett å bake, og smaken var ikke så aller verst heller. Anbefales! Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Prøvde 06 for første gang i dag. Gikk helt fint den første halvtimen, men så ble jeg plutselig kvalm. Var ikke så altfor digg :/ Endret 30. september 2012 av Snuseren95 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Du er for veik til å håndtere styrken 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Eller ikke avhengig enda, og det er jo bra. Dessuten er du for ung. Slutt mens du kan. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Fikk testa en Gøteborg rapé lime idag, virket god sålenge det varte. Da jeg sovna med snusen på vei hjem fra håndballkamp Blir å kjøpe en boks endag å virkelig få prøvd den Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Den er sinnsykt god! Har aldri takla smaken på andre snuser, men den smaker jo som godteri Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Snuseren95 Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Du er for veik til å håndtere styrken Meget godt mulig. Har ikke snust lenge i det hele tatt Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 30. september 2012 Rapporter Del Skrevet 30. september 2012 Slutt Det er grusomt dyrt. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg synes ikke at prisen er et godt argument for å slutte. Vi mennesker gjør det vi liker. Noen snuser fordi de føler seg nødt til det, av en eller annen grunn, mens andre liker det. Om du liker alkhol, skal du slutte med det kun fordi det koster 200 (!) kr for 6 halvlitere? Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Slutt Det er grusomt dyrt. Har et par "småjobber", og tjener ca 400 i uken. Hvis jeg da kjøper en boks som koster 80 kr en gang i blant, er ikke det dyrt i det hele tatt Lenke til kommentar
Snuseren95 Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Hva var deres første snus? Min var General Extra Sterk, som jeg prøvde for et par år siden. Kjente den greit, ja Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Slapp av, ingen moralisering fra min side. Snuser selv, og har ingen planet om å slutte. Men hadde jeg visst at dette vanen kom til å koste meg +/- 1500 i mnd da jeg startet er det ikke sikkert jeg hadde latt dette bli en vane. Husk at det fort blir mer enn 80 spenn en gang i blant Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 Kommer helt an på hvor du bor i landet, Bjarnemann, jeg klarer meg fint med 400 i måneden Sverige er så utrolig mye bedre på utvalg og pris Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2012 For meg som ikke er så velsignet (eller, er jo fint å bo i sivilisasjonen, blant kultiverte folk med ok hygiene ) så er det ihvertfall så dyrt Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva var deres første snus? Min var General Extra Sterk, som jeg prøvde for et par år siden. Kjente den greit, ja Starta faktisk med Catch Eucalyptus, også hoppa jeg over til N&J Crushed Ice (som jeg fortsatt snuser enda) og Skruf Nordic White. Har for øvrig også vært innom Skruf Xtra Stärk, N&J Black Tarmac og N&J Radical Red. Første gang når jeg gikk fra Catch til N&J merka jeg ganske godt. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 Må si Göteborg Rapè Lime var fin til litt kos, men ikke noe jeg kunne snust fast. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Hva var deres første snus? Min var General Extra Sterk, som jeg prøvde for et par år siden. Kjente den greit, ja Starta faktisk med Catch Eucalyptus, også hoppa jeg over til N&J Crushed Ice (som jeg fortsatt snuser enda) og Skruf Nordic White. Har for øvrig også vært innom Skruf Xtra Stärk, N&J Black Tarmac og N&J Radical Red. Første gang når jeg gikk fra Catch til N&J merka jeg ganske godt. General Ekstra Sterk porsj. Etter en halv flaska stælt sprit. Spøy som en gris. Endret 2. oktober 2012 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå