Gå til innhold

Hjelp til Resident Evil 5 acheivement

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett problem med at jeg finner ikke ett eneste gull-egg, slik at jeg får den acheivementen med å ha alle fire eggene i inventory. Kan noen hjelpe meg og si hvor jeg kanskje finner ett sånn egg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kapittel 3-1 tror jeg det er hvor du kjører rundt i båt så er det en øy i midten hvis du ser på kartet hvor det er en haug med høner. Dra dit å vent ca 1 min så de hønene får lagt noen egg å håp på at et av de er av gull. Hvis ikke så bare setter du deg inn og ut av båten igjen for å resette de. Rinse & repeat helt til de legger det :)

Skrevet (endret)

Alle eggene har en sjans til å droppe på forskjellige brett, mer eller mindre. Rotten eggs dropper visstnok ikke før 4.1 og utover men vet ikke om det er sant. Uansett så er den øya jeg nevnte beste alternativet for å skaffe white, brown og gold egg iallefall :) Rotten egg droppet i Caves (4.1) for meg av de små 4-beinte insekt greiene som fester seg rund hodet ditt hvis de kan. De er fine å farme på det brettet da de er i helt i starten av brettet og kommer i massevis.

Man kan også få med seg en fin haug med gold/treasures på denne turen da man kan få finne 6-7 skatter + gold drop av mobs gjennom første biten av hula til man kommer til første døra. Dette ender på en total av ca 8-10 000 for bare 2 minutter med spilling :) Når man kommer til døra så er det bare save å quitte ut å starte brettet på nytt å gjøre det samme om igjen så lenge du gidder

Endret av XtaZ
Skrevet

takk, skal prøve ut øya,

har også funnet et sted hvor du får 12k på 3-4 min, på chapter 5.3 etter uroboros...........først en diamant i safen på det rommet hu derre dama var og etter det løp videre til der det er biller i kokonger, drep dem så får du diamanter også er det ett våpen som kan selges og til slutt han feite stødden på den plattformen som beveger seg, drep han og kjør over og hent ring så quit før de med skjoldene kommer.......... det er også mye ammo der, så selger du og voila så har du 12-13 kanskje 14k på 3-4 min, genialt for kjapp våpen upgrade :)

Skrevet

Går du inn til kontrollhuset som er 40 meter bak Big Man Majini (der hvor de med skjold og RPG kommer) så finner du halskjedet til Excella som er verdt 5000. Så bare å fortsette litt til.... OG har du lyrt på enda mer penger så går du til den store sirkelheisen, fullfører den og går inn døra. I enden av tunnelen før du kommer til hula hvor du skal senke broa med 1 person, så finner du en Ruby diamant hengende i taket mellom 2 lys, og så kan du drepe 7-8 lickers for 2 Lion Hearts :)

Mao: Mer penger om du kommer deg et stykke til....Kan ogå nevne at man kan ta chapter 3-1 på 10 minutter for 17 000 på 7 minutter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...