Gå til innhold

Førsteinntrykk: Sony Ericsson W715

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er klar over at jeg kommert til å få hodet kappet av nå, men har ikke utviklingen av SE sine walkman mobiler stått litt rolig i det siste? Sånn sett fra et teknologisk perspektiv?

Forøvrig så denne svært lekker ut!

Skrevet
Men fortsatt ikke 3.5 minijack utgang? Kun overgang.

Jepp, SE har mange interesante modeller men så lenge de mangler 3,5" så kjøper jeg heller noe annet...

Skrevet

W995 kommer jo snart da. Den har 3,5mm jack! :thumbup: W715 virker som en veldig grei telefon også. Savner bare et bedre kamera, men skjønner samtidig at det blir vanskelig når telefonen er såpass tynn.

Skrevet
W995 kommer jo snart da. Den har 3,5mm jack! :thumbup: W715 virker som en veldig grei telefon også. Savner bare et bedre kamera, men skjønner samtidig at det blir vanskelig når telefonen er såpass tynn.

Nettopp derfor hadde jeg håpet på at det kom flere med dette.

• 2 uker senere...
Skrevet

Går også og venter på denne testen. Går og vurderer om jeg skal skaffe meg denne nå, eller vente ubestemt tid på W995. En review kan hjelpe meg med å bestemme meg..

Skrevet
Hvordan er egentlig GPS'en på denne og andre SE-mobiler? Kan det måle seg med Nokia Maps?

Jeg synes ikke de kan måle seg. De Sony Ericssonene jeg har prøvd GPS-en på bruker en Java-version av Google Maps. Altså man må laste ned data mens men beveger seg. I utlandet kan dette bli en meget ubehagelig opplevelse, og i Norge kan det også blir ganske dyrt.

Skrevet

Okay, takk for svar.

Og hvis vi ser bort ifra pris og bare tenker på hvordan det er i bruk? Jeg har selv kun erfaring med Nokia Maps, og de har brukt lang tid på å få det opp på greit nivå.

Skrevet (endret)

Nå kommer jo mange av SE telefonen med Wayfinder GPS programvare også da. I tillegg til Google Maps.

Endret av Panic
  • Opprett ny...