Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

snakke med jenter


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
World of warcraft? e_e

Jenter som spiller WoW er dessverre svært mangelfult. hadde ikke hatt noe imot om å prate om det i dagesvis.

Er faktisk en del av de. Har mange venninner som jeg pleier å spille med.

 

Men som sagt, det kommer an på jenta. Noen liker Gossip girl og andre liker bil og motor.

Lenke til kommentar

Er da ikke noe vanskeligere å snakke med jenter enn gutter? Snakk om det du har lyst til, det som faller deg inn! Akkurat som når du snakker med gutter. Ikke vær redd for å drite deg ut, er sannsynligvis bare bortkasted tid ;) Ikke ta det så høytidelig, de er bare mennesker, akkurat som du og meg.

Lenke til kommentar
Er da ikke noe vanskeligere å snakke med jenter enn gutter? Snakk om det du har lyst til, det som faller deg inn! Akkurat som når du snakker med gutter. Ikke vær redd for å drite deg ut, er sannsynligvis bare bortkasted tid ;) Ikke ta det så høytidelig, de er bare mennesker, akkurat som du og meg.

/sign

Lenke til kommentar
How you doin'?

En smule klisjé kanskje?

Hehe, vi er ikke så veldig vanskelig å snakke med. Du kan nå snakke om film, serier, skolen, hva man skal i sommerferien, hva man skal neste år osv, osv. Gjerne finn ut litt om hennes interesser. :)

Hvor vanskelig man er å snakke med varierer vel egentlig fra person til person. Både hos gutter og jenter. Tror derimot ikke det generelt er vanskeligere å snakke med jenter enn gutter.

Er da ikke noe vanskeligere å snakke med jenter enn gutter? Snakk om det du har lyst til, det som faller deg inn! Akkurat som når du snakker med gutter. Ikke vær redd for å drite deg ut, er sannsynligvis bare bortkasted tid ;) Ikke ta det så høytidelig, de er bare mennesker, akkurat som du og meg.

/sign

:thumbup:

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Hvor vanskelig man er å snakke med varierer vel egentlig fra person til person. Både hos gutter og jenter. Tror derimot ikke det generelt er vanskeligere å snakke med jenter enn gutter.ed tid ;) Ikke ta det så høytidelig, de er bare mennesker, akkurat som du og meg.

Var på en måte det jeg mente. Skal ikke være vanskeligere å snakke med jenter enn gutter. Kanskje hvis man har noe følelser og lignende inn i bildet at man kanskje er reddere for å si feile ting og gi feil inntrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...