Gå til innhold

Hvordan oppdaget du Hw.no?


Gef

Anbefalte innlegg

Jeg husker når alle søstersidene ble lansert og jeg var egentlig imot oppdelingen siden kvaliteten sank endel når de gjorde akkurat dette. Man tjener jo flere penger så vi kan vell ikke anklage de personene som bestemte at det skulle gjøres.

 

Var Delphi forumet ja. Men jeg ville ikke regge meg siden jeg var en såkalt n00b, så jeg ventet til 2001 og regge meg. Man skal ikke regge seg før man har en viss basic peiling. Det er iallefall min mening.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm... mener på at det var en stund tilbake på #yg på efnet hvor jeg fikk en link til en tråd her, det var da Blizzard drev med den geniale nedtellinga til StarCraft: Ghost...

 

har først og fremst brukt gamer.no-delen, tok faktisk litt tid før jeg skjønte at den var underordna hw.no, hehe...

Lenke til kommentar

Jeg var hos noen som var inne på HW.no og snakka om at man kunne spørre om ting man lurte på ang. PC.

Så om det var at jeg hadde problemer med PC`n eller lurte på noe ang PC husker jeg ikke, men det var i hvertfall et eller annet jeg ville ha svar på som gjorde at jeg ble medlem av forumet.

Men allerede da var jeg innom HW.no for å sjekke litt nyheter.

Lenke til kommentar
En jeg kjenner var på hw.no hele tida.. Så stakk jeg innom sida en gang bare for å sjekke om det virkelig kunne være såååå interessant og *whips*, iam addicted. :p

Noe lignende her og. Var en som var der ofte. Stakk inn på siden(ikke forum) men fant virket ikke så intresant. Skulle kjøpe meg ny PC, tenkte at hardware.no var en fin plass og starte med. Så siste fra forum linken, og ja *whips* addicted!

Lenke til kommentar

Vel, jeg skulle ha meg ny mobil, begynnte å søke meg inn på den rette å gjore noe research om den.. etterhvert fant jeg ut at den ikke var så god som jeg hadde trodd, og fant ut at jeg hadde utviklet en interesse for mobiler generelt... ble litt etter litt mer "mobil g33k", og da var det en selfølge å regge meg på Amobil's forum -som viste seg å være en liten del av et stort nettverk med mangen kule og greie mennesker's interesser og meninger.

Ble da etterhvert (begynnte å utforske de andre forumene) mer av en "vanlig" geek, å ble plutselig ganske god med data'n (i forhold til før).

 

Hadde det ikke vært for HW-forumet hadde jeg ikke vært den geeken jeg er idag! :woot:

 

BØYER MEG I STØVET FOR HW-FORUMET!!!

Lenke til kommentar

som dere kan se har eg vert medlem en god stund, og har allikevell relativt få poster.

 

Før brukte eg brukktmarkedet her mye, kompis så viste meg det!

 

Nå for noen mnd siden sku eg registrere meg for å finne ut hva den samme kompisen brukte så mye tid på. Fann då ut at eg allerede var registrert, uten å ha den fjerneste anelse hvorfor, hadde jo ikkje postet noe. Fikk nytt passord og satte meg inn i systemet.

Så no e eg i gang..................

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...