Gå til innhold

Warhammer Online tynnes ut (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forundrer meg ikke, WOW er overlegent og holder seg vell på topp de neste 10 årene

 

Wow er langt fra overlegent, det har dog en trofast fanbase.

Wow er :

 

*Kjedelig i lengden.

*Svært lite nyskapende.

*Restriktiv karakterutvikling.

*Utrolig generisk på Quseting (fetch me that, kill me that etc).

 

Men heldigvis så var wow så og si et ferdig produkt når det kom ut, selv med mange patcher og en del nerfing så er spillet fortsatt veldig spillbart, dog det passer ikke for alle.

 

Alt kan bi kjedelig i lengden, isåfall etter 4år.

 

Ikke mange spill er spesielt nyskapende, det er en lang og drøy prosess, men jeg

mener at Wrath expansionen har med seg mye som manglet både under på questing og

dynamiske hendelser/storytelling. Man finner noe av dette i andre spill også, men

tja.. disse er ikke spesielt gamle heller.

 

Char utviklingen er vel som den alltid har vært, gjør noe for å unclocke abilites for

at ting ikke skal være så kjedelig og ensformig.

 

Mange av questene i Wrath er extremt bra, her har de virkelig gjort det stort for å

variere både på kreative og morsome måter, beste questingen jeg har opplevd i noe MMO.

 

Men jeg liker WoW også da, spillet er absolutt ikke for alle :)

Lenke til kommentar

ja, du kan spille med wrath fra dag 1.

 

wow er moro, det er altid noe nytt en kan teste. er en blitt trøtt av en klasse, så lager en en character av en annen klasse..

 

på pvp er war ganske bra og gruppequests over store områder er moro. og pvp levling er noe nytt.

men fortsatt ble jeg lei fort.

conan ble jeg drittlei etter 20 minutter... war tok det ca 2 timer før jeg hadde fått nok.

wow har jeg spillt siden release og synes det er like gøy nå som for 4 år siden.

det sier noe.

Lenke til kommentar
Markedet styres av hvilket spill som finnes. Ikke vice versa.

Tuller du? Det er klart at tilbudet spiller en stor rolle, men det er også minst like klart at mange av MMO-spillene som ble sluppet i kjølvannet av World of Warcraft utelukkende ble produsert for å kapre en del av det allerede eksisterende markedet.

Lenke til kommentar
ja, du kan spille med wrath fra dag 1.

 

wow er moro, det er altid noe nytt en kan teste. er en blitt trøtt av en klasse, så lager en en character av en annen klasse..

 

på pvp er war ganske bra og gruppequests over store områder er moro. og pvp levling er noe nytt.

men fortsatt ble jeg lei fort.

conan ble jeg drittlei etter 20 minutter... war tok det ca 2 timer før jeg hadde fått nok.

wow har jeg spillt siden release og synes det er like gøy nå som for 4 år siden.

det sier noe.

Så du gir ikke et spill mer enn 20 min eller 2 timer sjangse? Er mange spill jeg synes var dårlige etter å ha spillt kanskje en tim eller to, men da jeg spillte de litt mer så ble de plutselig bedre.

 

Selv synes jeg WoW ikke er det samme gode spillet som det var før og derfor sluttet jeg nå som WAR fikk trial og jeg fikk prøvd spillet igjen etter å ha spillt det i closed beta og det har forbedret seg en god del.

 

WoW var moro da spillet var litt vanskeligere, nå er alt så enkelt. Nå kan man få kjempemange epics på en dag, 10 epics er ikke noe stort problem å skaffe på en hel dag hvis du har en bra heroics farm group. Før måtte man jobbe for epics med å raide vanskelige raids som tok veldig mye sammarbeid og man var stolt over epics man fikk og man ble rett og slett kjempeglad hver gang man fikk noe nytt.

 

PvP var også mye bedre. Nå er det alt for mye om å drepe spillere i en stun og alle spiller FotM classene siden de ikke er gode nok til å spille noe som tar en utfordring.

 

Nei, WoW er dødt for meg. WAR gir meg noe nytt og spennende.

Lenke til kommentar
Husker tida før Burning Crusade, da var spillet på topp.

Problemet var at når BC kom da gikk Blizzard i full gir med å blidgjøre casuals som ville ha like bra gear som de som raidet. Grønne quest items i BC ble det samme som lilla pre-BC, belønningen fra endgame bosser ble veldig liten når bedre items kom til å droppe mye lettere et par patcher senere så Blizzard trappet rett og slett ned store tidskrevende instancer.

Lenke til kommentar
Ingen over, ingen ved siden av.. AoC har virkelig tatt seg opp etter en uvanlig "dårlig" start.. De som ikke har vært innom AoC siden launch, burde ta seg turen innom Hyboria igjen.. Jeg var skeptisk etter å ha vært med fra begynnelsen, med en liten pause, til å begynne igjen, men jeg angrer absolutt ikke på det..

 

sterkt UENIG; Kjøpte meg en AoC konto for 3 uker siden. Ble nokså skuffet, og ga opp etter en uke. jeg angrer absolutt. Hver man har sin smak..

Lenke til kommentar
WoW ble dødt når Burning Crusade kom. Da var det epics til alle!

Husker tida før Burning Crusade, da var spillet på topp. Raida du mye, så fikk du mye fortjent oppmerksomhet. Da folk faktisk måtte være aktive og kunne spillet for og få gode epics.

 

er så lei av folk som deg " å mamma, han har like bil som meg" wtf? Hvorfor griner dere? Alle har rett å få bra gear, hvem bryr seg om deg, som vil bruke dag og natt og grinde gear? Folk har jo andre ting å finne på? For meg var også TBC, kjedelig, likte ikke questene, untatt Nagrad. Men wotlk ble mye bedre mtp questing.

Lenke til kommentar
Markedet styres av hvilket spill som finnes. Ikke vice versa.

Tuller du? Det er klart at tilbudet spiller en stor rolle, men det er også minst like klart at mange av MMO-spillene som ble sluppet i kjølvannet av World of Warcraft utelukkende ble produsert for å kapre en del av det allerede eksisterende markedet.

Og har de klart det? Neppe. De har fått antall spillere tilsvarende til kvaliteten av spillene. MMO markedet har fremdeles et enormt potensiale, men spillene er ikke gode nok for å trekke massene. De 11 millionene WOW har for øyeblikket er bare en del av markedet. Resten er i dvale fordi de riktige spillene ikke er der.

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig ståa i WAR om dagen? Lurer litt på å begynne igjen, et par kompiser som holder på der. Det jeg har sett hos dem er jo "veldig" bra, i alle fall masse folk og masse RVR (som er grunnen til å spille WAR imho). Når jeg spilte rett etter release var det folketomt i store deler av verden, og det blei litt leit.

 

Er det fortsatt 1 fps ved keepsieges? :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...