Gå til innhold

Skal du inn på Fallskjermjeger - rekruttskolen 2009?


S-PN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det tror jeg og. Jeg har solgt øl til deg!

Uansett, lykke til med seleksjonen! Har en kamerat som skal være instruktør for dere i år, gled dere <3

 

Haha verden er liten! Heter begge deler, men tenkte å bruke det andre for å holde meg litt anonym på forumet, og det funka dårlig xD Hvem er dere a?

Endret av Bergem
Lenke til kommentar

haha! det visste jeg ikke for å være ærlig :p

make a guess, jeg kjenner søstra di veldig godt!

kos å høre du satsern!

med tanke på prestasjonene så er det av min oppfattning å gi jernet på grovuttaket de to første dagene. det er her de fleste ryker ut. senere vil man få tester der flere og fler ryker ut og det er vel ca 5% som fullfører hele opptaket, så mot slutten gjelder det bare å nå målene. men man skal jo så klart gjøre sitt beste. smart å finne en buddy/gjeng som bakker hverandre opp. når du ser noen med downs og som har lyst til å levere inn hjelmen/nummerskiltet, slå han i armen og si at detta klarer vi, vi gir ikke opp.

skal forresten hilse fra kris_

 

kan legge til at kunnskaper om naturen er veldig smart under overlevelseskurset blant annet.

Endret av mvt
Lenke til kommentar
haha! det visste jeg ikke for å være ærlig :p

make a guess, jeg kjenner søstra di veldig godt!

kos å høre du satsern, selvom jeg, kri og sondre lett tar deg <3

med tanke på prestasjonene så er det av min oppfattning å gi jernet på grovuttaket de to første dagene. det er her de fleste ryker ut. senere vil man få tester der flere og fler ryker ut og det er vel ca 5% som fullfører hele opptaket, så mot slutten gjelder det bare å nå målene. men man skal jo så klart gjøre sitt beste. smart å finne en buddy/gjeng som bakker hverandre opp. når du ser noen med downs og som har lyst til å levere inn hjelmen/nummerskiltet, slå han i armen og si at detta klarer vi, vi gir ikke opp.

skal forresten hilse fra kris_

 

kan legge til at kunnskaper om naturen er veldig smart under overlevelseskurset blant annet.

 

Aha, 89 folk fra fotballen? Fortsatt helt sykt av dere å kjenne meg igjen etter beskrivelsen! Har søstra mi vært rappkjefta nå? Og husker ihvertfall ikke å ha kjøpt øl av noen av dere haha, men men - hukommelse er no dritt. Allerede hatt førstegangstjeneste da? Noen av dere som prøvde seg? ;)

Endret av Bergem
Lenke til kommentar

Ja, da ordna jeg også det med navna, eller fjerna hvor jeg var ifra da.. Kriss? Hva skjedde med Doffen a? Haha. Utrolig hvem man støter på på nettet, sykt tilfeldig! Kan nesten ikke spørre for mye her nå for ikke å gå off-topic, men hils tilbake da ;) Mvt, om du gidder å sensurere din tidligere post oppi der, så hadde det vært knall :D Ikke lært å holde deg anonym her på nettet a? Kommer farlige menn og tar deg vett!

Endret av Bergem
Lenke til kommentar
Ja, da ordna jeg også det med navna, eller fjerna hvor jeg var ifra da.. Kriss? Hva skjedde med Doffen a? Haha. Utrolig hvem man støter på på nettet, sykt tilfeldig! Kan nesten ikke spørre for mye her nå for ikke å gå off-topic, men hils tilbake da ;) Mvt, om du gidder å sensurere din tidligere post oppi der, så hadde det vært knall :D Ikke lært å holde deg anonym her på nettet a? Kommer farlige menn og tar deg vett!

 

Det lever enda det kallenavnet, men du vet.. Man skal forholde seg anonym på nettet xD

Men ja, nå ble det mye off-topic.

 

Så, jepp!

 

Heia militæret, Bergem! Lykke til.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...