Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Konstant Sultfølelse etter helga, selv om jeg spiser et vikingmåltid


Anbefalte innlegg

Okey. Dette begynner å bekymre meg nå.

 

Etter at jeg spydde av for mye alkohol i helgen (øl ) våknet jeg forferdelig sulten . Tenkte det var pga tom mage så jeg spiste en stor frokost. et halvt brød med diverse pålegg. Men dette førte til ubehag og jeg begynte så smått å skjelve i kroppen . gikk over etter 10 minutter. men jeg var fortsatt sulten. Så jeg hivde i meg den andre halvdelen av brødet med masse pålegg igjen. men neida samme følelse i magen. så jeg laget et stormåltid med biff , chips , og masse snadder . men neida fortsatt SULTEN

 

Det kan nevnes at jeg merket det kom endel blod opp når jeg spydde, vet ikke om det er relevant

 

Idag har jeg også spist masse uten noe effekt :( Please hva faen skjer med magen min ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes man skal ta blod på alvor, spesielt når det kommer ut steder det overhodet ikke skal komme - som fra magen. Jeg synes du skal ta en tur til legen.

 

Sultfølelsen du har, kan faktisk være at du er veldig tørst. Det er ofte slik at alt man trenger når man føler seg sulten, er litt drikke. Og spesielt etter en del alkohol, så trenger kroppen væske. Sørg for å drikke 2-3 liter vann i løpet av de neste 24 timene.

Lenke til kommentar
Drit i legen. Hva er det med nordmenn og det å fly til legen for hver minste ting?

La det gå noen dager så gir det seg sikkert. Er du ikke bedre neste uke så kan du vurdere et legebesøk.

Veit ikke helt hva du mener med det her, men konstant sultfølelse + oppkast av blod er mer enn "vondt i hodet" og "influensa".

 

Du bør ikke gi slike råd når du ikke har medisinsk kompetanse selv. Akkurat som at jeg ikke gir råd ang strafferett, for det kan jeg ikke.

 

Trådstarter: En legetur skader deg ikke, er det ingenting alvorlig, så flott :). Er det noe, vil de finne ut av det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...