Gå til innhold

Paradise Hotel 2009 (Norge)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Feig måte? Noor er vel en av få i det siste som har gått ut på måten de egentlig skal.

Mats, første gangen han røk ut, og Øystein ikke minst, der kan man snakke urettferdig måte å ryke på.

Helt enig.

 

Og dama er så forbanna idiot og. På det intervjuet de gir etter de blir stemt ut sier hun så mye svada at det er faen ikke til å tro. Hun mener den forrige fredningen Lene hadde (der hun splittet et sterkt par, Rune og Ida), ble brukt lurt. Den andre fredningen, som splittet hun og Kevin, var "veldig, veldig feig." Hun sier også, rett ut: "Hadde jeg hatt en fredning hadde jeg selvfølgelig stått i finalen med sterkere konkurrenter istedet for svakere konkurrenter".

 

Hun er rett og slett ikke til å tro. Mest hjernedøde dama som har vært på hotellet by far.

Lenke til kommentar
Alle kommer tydligvis, og Petter får høre det fra Noor. Fikk ikke med meg den aktuelle episoden, men har fått med meg at Petter fikk en liten strek i regningen ved å dodge ansvar. Noen som kan oppklare?

 

Petter "luftet" for Lene at de kanskje burde få ut Noor som var stor konkurranse for Lene, men det var Lene som tok avgjørelsen. Derfor skylder begge på hverandre.

 

EDIT: Og Petter hadde gitt Lene fredning

 

Ehh, nei. Petter sa til Lene at han ville ha ut Noor og at hun skulle få fredningen for å gjøre den "oppgaven". At han nå satt og løy direkt til Noor (som jeg forøvrig ikke har noe til overs for) var bare direkte tåpelig. Hadde jeg vært i Petters situasjon der, hadde jeg bare fortalt henne sånn det var; at han ville ha Noor ut fordi dette er et spill og at han har lyst til å vinne spillet. Noor trenger ikke ta ting så personlig.

Lenke til kommentar
Feig måte? Noor er vel en av få i det siste som har gått ut på måten de egentlig skal.

Mats, første gangen han røk ut, og Øystein ikke minst, der kan man snakke urettferdig måte å ryke på.

Helt enig.

 

Og dama er så forbanna idiot og. På det intervjuet de gir etter de blir stemt ut sier hun så mye svada at det er faen ikke til å tro. Hun mener den forrige fredningen Lene hadde (der hun splittet et sterkt par, Rune og Ida), ble brukt lurt. Den andre fredningen, som splittet hun og Kevin, var "veldig, veldig feig." Hun sier også, rett ut: "Hadde jeg hatt en fredning hadde jeg selvfølgelig stått i finalen med sterkere konkurrenter istedet for svakere konkurrenter".

 

Hun er rett og slett ikke til å tro. Mest hjernedøde dama som har vært på hotellet by far.

 

Værre en negar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...