Gå til innhold

Din favoritt Manga/Anime-karakter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Uchiha Itachi

 

Han er sykt awesome, han eier på genjutsu og jeg digger han. I motsetning til andre så likte jeg han mindre når jeg fant ut at han egentlig var snill.

 

Yagami Light

 

Jeg digger jo såklart Light, ikke L. Light er jo smartere, og har en fin ide på en perfekt verden :)

 

Kisame Hoshigaki

 

Jeg digger måten han slåss på og hvordan han samarbeider med Samehade.

 

Grimmjow Jaggerjack

 

Grimmjow er yndlings Espadaen min. Jeg digger den måten han slåss på, og hvordan han kødder med folk, og særlig Ichigo.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

post-160421-1283778812,3347_thumb.jpg

L fra Death Note. Han er min absolutte favorittkarakter, det er en grunn til at jeg har en stor poster av han på veggen min.

Han er genial, lat, utspekulert, har sære uvaner, han har et genialt hår, han spiser masse usunt og han sover lite. Jeg kjenner meg igjen på flere av punktene, og karakteren hans er så gjennomført.

 

 

post-160421-1283778840,8898_thumb.jpg

Roy Mustang fra Fullmetal Alchemist (+ Brotherhood). Jeg bare liker stilen til fyren, den litt overlegne holdningen hans, den elegante måten å sloss på (knipsing ftw),ambisjonene hans og hans måte å etter hvert anerkjenne folk. Bra fyr.

 

post-160421-1283778985,2852_thumb.jpg

Maes Hughes fra Fullmetal Alchemist (+ Brotherhood). Hvordan kan man ikke ha sansen for den smarte fyren, som over alt elsker datteren og familien sin, og som alltid stiller opp og har tid til et kjapt besøk? I tillegg sloss han med små, tøffe kniver. Digget han fra første stund jeg så han.

 

post-160421-1283779150,4317_thumb.jpg

Kazuo Kiriyama fra mangaen Battle Royale. En av de sykere personene i en manga. Nådeløs, smart og overlegen. Nuff said. Når han åpner opp armen sin for å fikle med senene sine for å kunne være sikker på at pekefingeren berører avtrekkeren på pistilen.. Got to love it! Filmkarakteren av han er også awesome, btw.

 

post-160421-1283779310,6134_thumb.jpg

Shikamaru fra Naruto. Først og fremst - det er utrolig mange gode karakterer i Naruto. Jiraiya, Kakashi, Gaara, Zabuza, Itachi, Kotetsu.. You name it. Shikamaru er derfor awesome siden jeg skriver han her. Smart, lojal, en god venn for de som trenger det og han bærer gode moraler og holdninger med seg. Igjen, han er vanskelig å ikke like.

Lenke til kommentar

 

 

post-160421-1283779150,4317_thumb.jpg

Kazuo Kiriyama fra mangaen Battle Royale. En av de sykere personene i en manga. Nådeløs, smart og overlegen. Nuff said. Når han åpner opp armen sin for å fikle med senene sine for å kunne være sikker på at pekefingeren berører avtrekkeren på pistilen.. Got to love it! Filmkarakteren av han er også awesome, btw.

 

 

 

Denne er jeg helt enig med, mislikte sterkt Kiriyama nesten helt til slutten, fordi han drepte mangen av karakterene jeg like og at noen aldri klarte å drepe han.

 

Men jeg skiftet heilt mening på slutten, når han nektet å dø selv om han ble truffet av et hagleskudd, pistolskudd og en kniv kastet i øyet.

Måten han reiste seg opp på når de trudde han var død :ph34r: badass!! :D

Lenke til kommentar

 

 

post-160421-1283779150,4317_thumb.jpg

Kazuo Kiriyama fra mangaen Battle Royale. En av de sykere personene i en manga. Nådeløs, smart og overlegen. Nuff said. Når han åpner opp armen sin for å fikle med senene sine for å kunne være sikker på at pekefingeren berører avtrekkeren på pistilen.. Got to love it! Filmkarakteren av han er også awesome, btw.

 

 

 

Denne er jeg helt enig med, mislikte sterkt Kiriyama nesten helt til slutten, fordi han drepte mangen av karakterene jeg like og at noen aldri klarte å drepe han.

 

Men jeg skiftet heilt mening på slutten, når han nektet å dø selv om han ble truffet av et hagleskudd, pistolskudd og en kniv kastet i øyet.

Måten han reiste seg opp på når de trudde han var død :ph34r: badass!! :D

 

Badass indeed! Jeg satt og smilte da jeg leste det volumet! ^^

Synd at de ikke har laget en animé av den mangaen, det hadde virkelig vært awesome.. Men den er kanskje innom for mange sjangere til å bli noe av =P

Lenke til kommentar

Jeg har ofte tenkt på det samme selv, en anime av Battle royale hadde vert Awesome!!! Men da skulle de ha fulgt mangaen helt (men det hadde vel blitt for grovt og brutalt for folk som ikke er blitt herdet for grove ting). XD

 

Får å ikke bli for off topic, her er mine favoritter:

 

Gatts fra berserk (Det er så mye jeg digger/liker med gatts at jeg orker ikke å begynne å skrive (litt for sent på kveld)

BerserkGutsWolfArmor.jpg-for-web-large.jpg

 

 

Alucard fra Hellsing

alucard.jpg

 

 

Rurouni kenshin

Rurouni+Kenshin+Himura-Hitokiri+Battousai-poster2.jpg

 

Light fra death note (synest mangaen var kjedelig :( )

f_deathnote11m_71e11fa.jpg

 

 

Kei KURONO fra mangaen Gantz (Skulle gjerne utdybdet litt mer om denne karakteren men er jeg er altfor trøtt til det. :(

 

2481580419_9f7c104f1d.jpg

 

Har mange andre favoritter fks fra Bleach, Naruto og div andre anime/ mangaer som er verdt å vise, men blir litt for mange til at jeg gidder å fortsette :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har ofte tenkt på det samme selv, en anime av Battle royale hadde vert Awesome!!! Men da skulle de ha fulgt mangaen helt (men det hadde vel blitt for grovt og brutalt for folk som ikke er blitt herdet for grove ting). XD

My same thoughts exactly. Og hadde de laget en animé av det, hadde det sikkert vært gunstig om de hadde tjent penger på det. Skulle de ha tjent penger, ville de nok ha gjort serien interessant for flere aldersgrupper og folk, og dermed sensurert masse..

Nei, jeg tror det er best for fans og folk at det ikke blir en animé av den, og at det heller forblir en awesome manga og en awesome spillefilm av det. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...