Gå til innhold

Din favoritt Manga/Anime-karakter


Anbefalte innlegg

Merkelig at ingen har nevnt disse karakterene enda:

 

359555-heero_yuy_large.jpg

Heero Yuy fra Gundam Wing. Hvem sa at Gundams ikke eier?

 

Shikimaru_Poster_by_AkatsukiChibi12.jpg

Shikamaru fra Naruto. "Wait, is that a flying piece of chalk?"

 

02_golden_boy_02.jpg

Ooe Kintarou fra Golden Boy. "Faen, jeg sa jo til Homo Pedobear at jeg var 25, ikke 15!"

 

clannad-721-prev.jpg

Furukawa Nagisa fra CLANNAD. "Dango dai kazoku!"

 

kekkaishi.jpg

Sumimura Yoshimori fra Kekkaishi. "Woot, cake!"

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Major Alex Louis Armstrong:

 

alex-louis-armstrong-sparkle-alex-louis-armstrong-armstrong-demotivational-poster-1241088753.png

 

Han så sykt rå! Jeg digger den måten han er så badass mens han også er skikkelig omtenksom og snill. Og når han og Izume's mann møtte, syns det var et av de råeste øyeblikkene i Brotherhood.

Endret av DevilFish
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Shinichi Kudo fra Detective Conan/Case Closed - rett og slett fordi han er vakker og brilliant, for ikke å snakke om et enormt intellekt. Må innrømme at jeg var svært betatt av ham da jeg først begynte å lese serien.

 

Ranma Saotome fra Ranma ½ - sterk, kjekk og en kampsportgud av de få. Dessuten er det ekstremt kult at han kan forvandle seg til ei jente. Må innrømme at jeg var betatt av ham òg da jeg begynte å lese Ranma :)

 

L fra Death Note - en særegen, genial fyr. Jeg tror jeg har en ting for geniale figurer.

 

Dette er mine favoritter så langt... Har sett en del anime og lest en del manga, men det er disse jeg har et størst forhold til, kan en si.

Lenke til kommentar

Si meg, har du virkelig sett alle 620 episodene av Detective Conan? Skjønner godt at du liker Kudou Shinichi, og føler personlig at det forholdet bare blir sterkere og sterkere etter hundrevis av episoder, selv om han ytterst sjeldent dukker opp i egen person. laugh.gif Det samme med Ran og Kogorou egentlig. Takagi pleier også å være en publikumsfavoritt, av åpenbare årsaker!

 

For meg er det fremdeles, 4 år senere, Tomoya. Det er noe med måten han behandler andre mennesker på, hvordan han takler egen motgang og har det lille snevet av offensivitet til tross for å være en vennligsinnet fyr. Han er vel egentlig mer mitt største forbilde enn en favorittkarakter. :)

 

TomoyaOkazaki-1.jpg

 

Ellers... Grimmer Wolfgang (Monster), Ikki (Air Gear), Misato (Neon Genesis Evangelion), Onizuka (Great Teacher Onizuka), Senjougahara (Bakemonogatari), Roy (Fullmetal Alchemist), Motoko (Ghost in The Shell), Akira (Eden of The East), Shinobu (Honey & Clover), Sakuragi (Rainbow), Takumi (Nana), Yuu (Pastel),

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Si meg, har du virkelig sett alle 620 episodene av Detective Conan? Skjønner godt at du liker Kudou Shinichi, og føler personlig at det forholdet bare blir sterkere og sterkere etter hundrevis av episoder, selv om han ytterst sjeldent dukker opp i egen person. laugh.gif Det samme med Ran og Kogorou egentlig. Takagi pleier også å være en publikumsfavoritt, av åpenbare årsaker!

 

For meg er det fremdeles, 4 år senere, Tomoya. Det er noe med måten han behandler andre mennesker på, hvordan han takler egen motgang og har det lille snevet av offensivitet til tross for å være en vennligsinnet fyr. Han er vel egentlig mer mitt største forbilde enn en favorittkarakter. :)

 

TomoyaOkazaki-1.jpg

 

Haha, har nok ikke det! Begynte å lese mangaen da den kom ut på norsk, og nå fortsetter jeg å lese dem på svensk :) Foretrekker mangaen, da jeg synes animeen har en litt sær tegnestil... Men filmene er bra, da! :new_woot:

Og de andre karakterene er jeg òg veldig glad i, men måtte snevre det litt inn ;)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan du orker å lese mangaen. Det er jo skrevet ned en kompakt stil omtrent hvert panel. Da er det bedre å få servert all teksten muntlig, spør du meg. :p

 

Vil anbefale deg å i hvert fall se episodene med The Black Organization involvert. :)

 

Tror det er fordi jeg ahr gode minner fra da jeg var mindre... Husker jeg gleda meg til hver gang en ny pocket av Conan kom ut i butikkene - det var månedens høydepunkt! :D Men jeg skal nok se de episodene, ja! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Tihihi, mine favoritter er ikke nevnt her. (Noe som er fullstendig uforståelig for meg) :wee:

 

Fordi de er awesome:

 

Gintoki Sakata (Fra Gintama) Fordi han bare er, ja, awesome. Og ikke minst en Strawberry-milk-oholic. ;) Bildet er forøvrig fra en awesome episode. :p

d8e613550b6620_full.png

 

 

Akio Furukawa (Fra Clannad) For hvem vil vel ikke være en far som han? Jeg vil! :wee:

 

 

Ginsan: APPU

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...