Gå til innhold

Ingen mer venting på vip kode (The Hunter)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt jeg har å si er " Server Capacity Full ".

Er dette ett spill på nettleseren? eller må man installere noe på 1-4 GB ? :)

 

dette så utrolig gøy ut, er det 100% gratis forresten? :)

 

Er sikkert litt trafikk nå. Spilte nett istad og fikk første Whitetail deer.

Install mappen min er på ca 1,6gb og du starter ifra nettleseren.

Er delvis gratis. Du får ei rifle og får jakte på Mule deer only, men for 12$ får du flere våpen og flere lisenser.

Endret av headsplitter
Lenke til kommentar

Ossen logget du inn? Kommer bare opp Server full, meget rasistisk spill. :( haha..

 

kom inn nå! skal laste ned nå :D

-jøss, var vanskelig å velge character! alle så ut som tarzan for en eller annen grunn.

 

Er det bare meg som har problemet at den Emote launcheren installerer spillet på 0.02 KiB/s ? noen ganger går den litte granne opp..

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Gikk veldig tregt hos meg også, men spillet er nede nå. Men hvordan starter jeg det? Jeg valgte "run the hunter when downloaded" i det emo(something)programmet, og spillet starter, men hopper tilbake til Windows når det loader det første vinduet. Må jeg være innloegget på sidene til the hunter eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Hva mener du med at spillet er nede? Jeg har kommet til 32% etter hele 12 timers nedlasting, hehe. Og det er jo bare 371 MB eller noe. Emote kalles programmet, sålangt så har jeg ikke startet spillet engang. Men jeg er nokså sikker på at du på være innlogget på siden hos dem ja.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Wow..! må bare si at jeg var MEKTIG skuffet av dette spillet.. woow...

 

Utdyp?

Selv syns eg dette er det beste jaktspillet eg har prøvd hittel.

Lenke til kommentar
Gikk veldig tregt hos meg også, men spillet er nede nå. Men hvordan starter jeg det? Jeg valgte "run the hunter when downloaded" i det emo(something)programmet, og spillet starter, men hopper tilbake til Windows når det loader det første vinduet. Må jeg være innloegget på sidene til the hunter eller noe slikt?

 

Du må starte spillet fra siden dems (når du er logga inn), det skal være en knapp der som heter "Go Hunting".

 

Wow..! må bare si at jeg var MEKTIG skuffet av dette spillet.. woow...

 

Å hvorfor det? Fordi ikke møter på et dyr etter 5-10 min? Spillet er lagd for realisme, så du må regne med å leite noen timer.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...