Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde først et problem der jeg ikke kom meg inn på market, jeg skrudde da av wifi'en, og logga på mobile nettverket, og gikk på market. Det funket da, men når jeg skulle søke på ting, så kom det noe slikt "An error ocurred, please try again". Jeg bytta da tilbake til WiFi, og jeg kom da til hvor jeg kunne søke på app's, men samme error igjen. Jeg får til å connecte helt fint til WiFi'en, men kommer meg ikke på market. Har telenor som operatør om det hjelper. Får også ikke til å gå på noen nettsider. Testa flere nettsider rett etter jeg kjøpte mobilen, og da funka det fint (på mobilt nettverket).

 

Noe som vet hva som kan være galt?

Lenke til kommentar

Hei. Har spørsmål nr 235 eller noe om paid apps i Market.

Finner ikke svar noe sted, så håper noen kan ta seg tid til å svare.

 

Problemet er følgende: Jeg har rootet telefonen min, en HTC MAGIC, og har lagt inn Market enabler. Her har jeg faket det tyske operatøralternativet, men når jeg går inn i market og en av underkategoriene for så å trykke meny, får jeg ikke opp noe valg som heter "view paid...". Jeg får bare opp Search, My downloads, help og Market home. Får da heller ikke opp noen programmer som man må betale for.

 

Hva gjør jeg feil?

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Vigtig meddelse til brugere der oplever problemer med dårlig batteritid på HTC Hero

 

Der er nu fundet en forklaring og en løsning på at nogle brugere har oplevet dårlig batteri levetid på deres Hero. Problemet relatere sig til SMS funktionen , men da jeg ikke benytter sms (kun mail) har jeg ikke selv haft problemer

 

Den hurtige forklaring er, at når du sender en SMS, er det en "Dialer" der forhindre programmet i at at gå i dvale.

 

Dette aflader telefonens batteri ekstremt hurtigt, og det får den til at oplade batteriet meget langsomt.

 

Udskiftning af det interne messaging app med en 3. part SMS app fra markedet vil løse problemet.

 

Kig i linket for yderligere informationer og læs også hvordan hvordan vi opdagede problemet.

 

http://community.sprint.com/baw/thread/23043

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar

Første minitest/preview af uhyret Motorola Droid.

 

Den største, kraftigste og hurtigste Android smartphone verden hidtil har set i en foreløbig minitest

 

Der er installeret 2.0 Android OS, en 550MHz Texas Instruments OMAP3430 processor, med separat PowerVR GPU, 256 MB RAM, CDMA Rev A., Wi-Fi, GPS, et digital magnetometer,

accelerometer, nærhedsfølere, et 5 megapixel kamera med autofokus og dobbelt LED-blitz, advarsel LED, fire berøringsfølsomme navigationsknapper, en slide-out - fuldt QWERTY-tastatur, 3,5 mm headset jack og en micro USB port

 

"Vi elsker at samlekvaliteten af denne telefon. Det er hovedsageligt fremstillet i metal, og det er tungt, som giver indtryk at en beroligende kvalitet, Alt er virkelig solidt og det synes at være fremstillet rigtigt godt.

 

Motorola Droid har den bedste batteritid vi nogensinde har testet på en Android enhed ; 6.5 times kontinuerlig brug (telefon + web + e-mail + andet, hele tiden) eller omkring 270 timers standby-tid!

 

Lidt kritik er det blevet til, men konklusionen er klar. Vi har virkelig nydt at bruge Motorola Droid og tror du vil elske det."

 

Motorola Droid kommer til salg omkring juletid, og mon ikke den også dukker op i Norge/ Skandinavien?

 

 

 

 

motoroladroidpreview581.jpg

 

Direkte til test: http://www.boygeniusreport.com/2009/10/23/...-droid-preview/

 

motoroladroidpreview175.jpg

M Droid placeret i en særlig docking station, som via en magnetkontakt skifter visnings-funktion alt efter hvor docken er placere, f,eks kan skærm i soveværelse og bil være helt forskellige.

 

Se display arbejde i docking funktion (desværre kun et 21 sekunder klip), men det er ret tydeligt at Motorola Droid slår alle kendte hastigheds-rekorder.

 

Endret av Ejensen
Lenke til kommentar
Så lenge man kjører stock t-mobile firmware skal oppdateringen komme automatisk.

Ja, men spørsmålet er om når T-Mobile UK har tenkt å sende ut sin oppdatering. Hadde jeg hatt US-firmware hadde jeg fått updaten allerede... Har nemlig byttet til UK-firmware og lurte derfor på om det var noen med UK som hadde fått eller om det bare var enda en kar med US... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...