Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en ting som irriterrer meg både grønn og blå...

 

På min GTC Magic (med sense) som kopiere kontaktene mine hele tiden. Det vist si at de 3-4 jeg bruker mest har jeg 10-20 kopier av samme kontakt på kontakt listen min. vist jeg sletter en av de forsvinner ALLE og jeg må legge inn hele kontakten på nytt. Har prøvd å rydde opp men gidd opp siden de bare kopieres opp igjen like raskt. Hvorfor skjer dette?

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med å få opp tilleggs kalendrene som er lagt til Google Calendar?

 

Jeg har min hovedkalender, helligdager og et par kalendere som viser når mine favorittlag spiller. Hovedkalender og helligdager kommer opp, men resten er ikke på magic'en.

 

Hjelp!

Har nå resatt tlf, fikk da opp en kalender til, mangler fortsatt to av kalenderene jeg har på google.com/calendar

 

Er det noen som har noen en idé eller har hatt samme problem, så taes alle forslag imot med glede!!

Lenke til kommentar
På min GTC Magic (med sense) som kopiere kontaktene mine hele tiden.
Jeg har hatt samme problemet med min Magic (uten sense) forsvant etter at jeg resatte tlf.

 

Er det foresten noen enkel måte å ta en backup av innstillinger, programmer, etc? Jeg har brukt app-manager, er litt kijpt at jeg må reinstallere hvert enkelt program

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med å få opp tilleggs kalendrene som er lagt til Google Calendar?

 

Jeg har min hovedkalender, helligdager og et par kalendere som viser når mine favorittlag spiller. Hovedkalender og helligdager kommer opp, men resten er ikke på magic'en.

 

Hjelp!

Har nå resatt tlf, fikk da opp en kalender til, mangler fortsatt to av kalenderene jeg har på google.com/calendar

 

Er det noen som har noen en idé eller har hatt samme problem, så taes alle forslag imot med glede!!

Trykk Menu -> More -> My calendars og huk av alle de du vil vise

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med å få opp tilleggs kalendrene som er lagt til Google Calendar?

 

Jeg har min hovedkalender, helligdager og et par kalendere som viser når mine favorittlag spiller. Hovedkalender og helligdager kommer opp, men resten er ikke på magic'en.

 

Hjelp!

Har nå resatt tlf, fikk da opp en kalender til, mangler fortsatt to av kalenderene jeg har på google.com/calendar

 

Er det noen som har noen en idé eller har hatt samme problem, så taes alle forslag imot med glede!!

Trykk Menu -> More -> My calendars og huk av alle de du vil vise

Kunne nok forklart meg bedre ser jeg. Har gått inn på kalenderen-> menu -> manage og huket av for alle.

 

Problemet er at der får jeg opp "kun" 3 av de 6 kalendere jeg har på Google Calendar.

Lenke til kommentar
En ting som plager meg er at kalendere i android ikke har støtte for alle formatene jeg finner av kalendere på google sin tjeneste.

 

Er kalendere i formatet html så vil ikke telefonen synkronisere den kalendere. Er der noen mulighet å endre dette? Kunne godt ha tenkt meg brann sine hjemmekamper inn i kalendren på telefonen.

Aha! Det forklarer litt av problemet jeg har hatt. Da er det faktisk bare en kalender som jeg skulle hatt inn som forsvant, men en re-setting av tlf fikset det problemer.

 

Er litt merkelig at Google ikke har støtte av Google(android) ja...

Lenke til kommentar
Om andre enn meg sliter med tilkobling til eduroam så fant jeg en guide som fungerer helt utmerket her på skolen min.

 

http://www.oucs.ox.ac.uk/network/wireless/...duroam/android/

Jeg har problemer med at den tilsynelatende timer ut, og låser seg på authenticating en stund etter tilkobling. Men jeg har ikke de helt samme alternativene.

 

Hmm, jeg fulgte den guiden, og bildene var identiske som på min tlf.

 

Mulig det har noe med hva rom jeg bruker, aner ikke i grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...