Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk, der fant jeg det ja. Har ikke tenkt på å trykke på meny-knappen i settings før, er jo litt unødvendig tungvindt.

 

Håper på at data-prisene går ned slik at det ikke blir altfor dyrt med fastpris ja... Nå har jeg telenor med makspris på 10 kr per dag, så det ble heldigvis ikke dyrt for de 190 MB, men hvis jeg bruker over 200MB i måneden skrur de ned hastigheten til 100KB/s...

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Irriterte meg før også at 3g eller edge hele tiden slo inn. Det jeg har gjort er å opprette en apn hvor internett ikke funker: f.eks slenge en "#" foran apn navnet.

 

Jeg har chess fritid. 99 kr mnd så kan jeg surfe så mye jeg vil etter kl. 17 og i helgene. Om natten før jeg legger meg bytter jeg over til den ikke-fungerende apn'en. Etter klokken 5 bytter jeg til den som funker :)

 

 

Cecolon, jeg finner bare Magic, ikke dream :)

 

Gleder meg til vi får Hero rom'en over på g1 :grin:

Lenke til kommentar

Håper noen kan hjelpe meg litt her...

Sitter å lurer på om jeg skal investere i en Android telefon, men er usikker på hvilke, HTC Dream eller Magic, eller rett og slett vente på en annen fabrikant (Samsung)?

Hvis det er noen som har litt input å komme med så hadde jeg vært evig takknemlig!

Lenke til kommentar

Noen som har prøvd disse? :p

Synd de tydeligvis bare strekker bildene i høyden til de passer, og ikke klarer å tilbasse bildene i det hele tatt. Ser jo grusomme ut noen av dem. Ser noen tilbyr egne design på lignende skins til andre telefonr. DET hadde vært fett, om de kunne gjort det ordentlig.

Lenke til kommentar

Batterilevetiden har vel en del med softwarebiten å gjøre? Leste litt om at den ikke sovner like mye som den burde, fordi events vekker mer hw enn nødvendig. Typ, enten av eller på for mye av innmaten.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
for ikke å nevne at batteriet suger i Dream.

 

Men jeg liker tastaturet :)

 

Kommer visstnok en G1 v2 nå til høsten

HTC Lancaster er vist den nye Android telefonen:

http://www.engadget.com/2009/05/24/htc-lan...oid-for-atandt/

 

Det kommer så mange forskjellige Android telefoner nå for tiden at det begynner å bli vanskelig å finne ut hvilke man skal velge...

Endret av Empty
Lenke til kommentar
Jeg la inn knapp som skrudde av 3G helt i begynnelsen, fordi den gikk inn litt ukontrollert. Tror du nå kan velge oppførsel i avanserte WLAN-innstillinger, husker jeg rett skrur den av WLAN når skjermen går av.

 

Virker som om mobilen er laget for kunder som har ubegrenset 3G (og det kan vel vi håpe på i fremtiden!)

 

edit: Sjekk i menyen. WLAN styres etter skjerm.

 

Yess, der var den settingen som jeg mente jeg hadde sett i en eller annen Cupcake-demo for noen måneder siden! Visste jeg hadde sett at det skulle komme en mulighet for å sette at WLAN aldri skulle sove, men jeg klarte aldri å finne tilbake til skjermbildet jeg hadde sett ett eller annet sted, og da jeg fikk Cupcake for noen uker siden fant jeg ikke dette. Men nå sitter'n! :-)

 

~Christopher

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...