Gå til innhold

Garanti KOSS?


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et par KOSS UR30 på TG, disse har listidsgaranti, Hva betyr dette?

Har lest om flere som bytter dem mange ganger i året. Har vanskelig for å tro at de fikser dem for deg uansett.

 

 

Fikser de dem gratis om jeg setter meg på dem? Sprenger dem?

Fikser de dem overalt de selger KOSS?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor selger de Koss? Er ute etter et "lugumt" sett ørepropper til mp3-spilleren min. Har sett på Koss P4 på hjemmesidene dems, utrolig kjekt med sånn "snelle" da! Og jeg trenger ikke noe snakk om at ørepropper er no dritt, jeg bruker det fordi de tar null plass i lomma mi, har alltid med meg mp3-spilleren og da er det kjekt at spiller og øreproppene er små og tar liten plass i lomma.

Lenke til kommentar

Jeg bytter puter på mine hvert 1-1,5 år. Null problem. Bortsett fra at det gjerne går 3 uker før jeg får dem tilbake... Men nå har jeg funnet ut hvor importøren holder til, og de sa at jeg bare kunne komme rett dit med dem :) Regner med at det tar litt kortere tid da.

 

Så lenge man kommer med en fornuftig forklaring på hvorfor de har blitt ødelagt dekkes det av garantien. Tror tilogmed at garantien dekker slitedeler.

Lenke til kommentar

det jeg har blitt fortalt av en jeg kjenner som jobber på "Fona" i Stavanger....er at garantien gjelder for absolutt alle skader på PortaPro....mens alle de andre modellene gjelder garantien bare hvis de sprenges (altså hvis du spiller for høyt og de blir ødelagt)..

 

jeg har en kamerat som har vært og byttet portapro'ene sine 3-4 ganger for både knekte deler, og rare ulyder i elementene...

 

jeg har koss "ThePlug" ørepropper selv..og de anbefaler jeg på det sterkeste! fikk sjokk da jeg prøvde dem første gang..at det gikk an å få så bra lyd i noen bittesmå propper..hehe...

Lenke til kommentar

her bytter jo dere headsett 1 gang i året. da betaler jeg heller litt

ekstra, så får jeg bedre lyd og de holder lenger enn et år. det må

jo være kjipt å måtte levere de inn så ofte? har hørt at de skal være

bra og greier, men denne tråden overbeviser ikke meg.. greit

med livstidsgaranti da.

Lenke til kommentar

Jobber i butikk som selger Koss. Du kan dra de gjennom skogen etter traktor om du vil. Alle som selger Koss skal ta imot retur. de sendes til reptratører. tar alt fra 3 uker til 1og1halv måned.

Bare si til ekspeditøren at den er ødelagt, drit i hvordan.

 

Ellers må jeg anbefale PortaPro om jeg skal anbefale noen. Veldig bra lyd.

Men helt ærlig suger kvaliteten enormt!

Virker litt amerikansk. Stort og flott og sprekt, men går i stykker etter kort tid.

Ikke rart de har livstid.

Noen kunder har nå levert sine Porta Pro 6 ganger det siste året!

(kan jo begynne å lure på om de faktisk sleper de etter traktoren :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...