Gå til innhold

Fairytale av Alexander Rybak [Video i HD]


Machomannen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå får dere gi dere, folkens. Sangen er helt grei den. Har aldri vært helt fullstendig overbevist over Rybak, selv ikke etter hans MGP-opptreden, men sangen er ikke direkte dårlig. Han har bedre sanger, men denne var kul nok. Spesielt for å være en MGP-vinner.

 

Og mye bedre enn Publiners og Surferosa og gudbedre.

Endret av Kakofoni
Lenke til kommentar

Jeg får en litt sånn Øst-Europa-følelse av hele greia. Melodien, vokalen, instrumentene, danserne...alt. Men sett ut fra et Grand Prix-perspektiv tror jeg denne låta kan gjøre det bra. Den er jo frisk og energisk, og har en melodi og et refreng som fenger greit. Den er ikke veldig original, men nå er ikke nyskapning noe stort kriterium for å nå langt i den konkurransen heller.

Lenke til kommentar

I dag tok jeg meg selv i å nynne på låta. Og jeg har hørt den en - max to ganger. Og da oppsøkte jeg ikke den heller, den var bare på TV. Skummelt er det. Fordi da jeg hørte den syntes jeg den var under middels bra.

 

Men skulle vi ha vunnet i Europa måtte vi nok ha sendt ned ei jente fra Sogndal. :dremel:

Lenke til kommentar
Jeg får en litt sånn Øst-Europa-følelse av hele greia. Melodien, vokalen, instrumentene, danserne...alt. Men sett ut fra et Grand Prix-perspektiv tror jeg denne låta kan gjøre det bra. Den er jo frisk og energisk, og har en melodi og et refreng som fenger greit. Den er ikke veldig original, men nå er ikke nyskapning noe stort kriterium for å nå langt i den konkurransen heller.

 

Kanskje fordi sangen er _veldig_ inspirert av en russisk folkesang? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...