Gå til innhold

Tråden om mass effect 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man vil låse opp Legion tidlig, og han er faktisk ganske artig, så er ikke alle rekruttert og lojale. I det alle er rekruttert og lojale, er det ikke tidlig i spillet lengre :)

 

Isj, hadde akkurat fått Kelly til å mate fiskene mine og alt, så blir ho kidnappa. Men jeg trenger loyalitymissionet til Jack før jeg setter i gang med siste greia, ellers må jeg rekruttere Samara eller finne på noe lurt med den biotic-bobla. Og det er det egentlig ikke tid til.

 

Var forresten artig å ha med Legion på missionet til Tali. "Nei! Jeg har aldri sendt eller tatt med Geth-støff til The Migrant Fleet, jeg lover!!", så står det en Geth en halvmeter unna hehehe. En og annen quarian som reagerer.

 

Må enten finne på noe lurt, eller loade en litt eldre save (et par dårlige avgjørelser på tampen i går kveld). Tror den jeg holder på med nå blir den store Importer-Denne-Til-ME3-Gjennomspillingen. Vil helst ha Kelly i live der så jeg slipper å blakke meg på fisk. (i alle fall ha muligheten, doktoren ble jo med fra ME1, så hvorfor ikke)

Lenke til kommentar

Aner ikke, jeg prøvde ei stund igår men fikk bare pakker som var betaling. Selv om det står at man får de nye addonsene gratis når man har collectors edition. Aner ikke hvordan jeg får dem ned uten å betale. Cerberus Network ingame er jo bare tull, blir sendt ut til nettsida uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har skaffet alt av DLC's ingame. Så blir de lagt i en nedlastingskø og blir begynt lastet ned etter at jeg begynner å spille. Så må jeg faktisk restarte (ut til hovedmeny -> resume) for at innholdet skal dukke opp.

 

Likte Hammerhead bedre enn Makoen for å si det mildt, selv om jeg bare kjørte igjennom oppdraget der man finner den.

 

Dersom jeg går på Mass Effect downloads på Xbox Live, dukker DLC's opp, og der koster de penger (poeng). Ingame gjør de ikke det dersom man har Cerberus Network (som nok en gang er gratis dersom man ikke laster det ned fra Live, forutsatt at man har lovlig kopi av spillet)

Lenke til kommentar

Finner fortsatt ikke ut hvordan jeg får dette DLC greiene inn i spillet (PC).

Cerberus network er jo bare en infoside, og "downloadable updates available" sender deg ut på nettsida til spillet, der det står info om pakkene for betaling, og at du får dem gratis ved å ha collectors edition (som jeg har). Men ikke HVORDAN jeg får tak i dem...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...