Gå til innhold

Fantastisk plassering på den nye reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det vil nok ikke gå så lenge det finnes journalister bak siden som trenger lønn og en haug med driftsfolk. Men som du sier så er flashreklame noe drit.

Endret av SpecialForce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Skal sjekke dette opp. Beskjeden vi har gitt er at reklame som skal komme ikke skal være i veien for brukerne. Reklamen er nødvendig for å sikre driften vår og vi håper virkelig at brukere ikke blokkerer den, men samtidig er det fra vår del (dvs Innholdsansvarlig og Admins) ikke ønskelig at den plasseres slik at den kommer i veien. Det er derfor bl.a. google-ads ble plassert på siden og nede når den kom i fjor. Såvidt jeg kan se gjelder dette kun Diskusjon.no skinnet, så det kan godt være det er litt testing for å finne ut hvor den best hører hjemme uten å komme for mye i veien. Skal gi dere beskjed så fort jeg vet mer :)

Skrevet

Denne reklameplasseringen er også rimelig usjarmerende:

post-68407-1235140986_thumb.png

Det ser jo bare fryktelig rotete ut - og hvorfor ble nyhetssakene krympet? Er ikke de viktigere enn reklamen?

Nettleser er Opera 9.6x.

*blokkérer innhold*

Skrevet (endret)
Denne reklameplasseringen er også rimelig usjarmerende:

post-68407-1235140986_thumb.png

Det ser jo bare fryktelig rotete ut - og hvorfor ble nyhetssakene krympet? Er ikke de viktigere enn reklamen?

Nettleser er Opera 9.6x.

*blokkérer innhold*

Den der har begynt å komme oss meg og nå...

Reklamen ved nyhetene så de blir forskøvet, også har de krympet i det siste og

Firefox 3.0.6

Endret av Fred7555
Skrevet
Den her er ikke særlig pen:

Den er ikke noe særlig pen nå heller, men den er blitt noe bedre:

post-123926-1235246555_thumb.png

Håper at dere endrer det igjen snart. Ser ikke særlig pent ut.

Skrevet

Slenger meg med i debatten her. Har full forståelse for at reklamen må profileres tydelig, men når det går såpass på bekostningen av brukervennligheten er den kun irriterende. Vær så snill, få den bort - det MÅ da finnes bedre plasseringer.

Skrevet

Sikkert, men det er en helt lovlig addon og det er vel ikke slik at jeg MÅ se reklamen her selv om jeg er bruker?

Og strengt tatt så bryr jeg meg ikke heller. Jeg lar meg aldri påvirke av reklame uansett. Det er bare irriterende. Og tregere loading.

Skrevet (endret)

Oss meg er den der både med uten Ad-Block :hmm:

Btw, enda annerledes nå enn før:

351253.jpeg

(klikk for å få større)

Før var reklamen enten vekk, eller alle nyhtene på siden, men nå både ved siden av og under...

(her ser du de andre)

Endret av Fred7555
Skrevet (endret)

Da jeg vil støtte diskusjon.no (ikke disko) ved å ikke blokkere reklamer, men værsåsnill og plasser den ett sted hvor den ikke kommer i veien. Heelt til høyre hadde vært kjekt eller helt i bunnen.

Endret av pxK
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...