Gå til innhold

Fantastisk plassering på den nye reklamen


Anbefalte innlegg

Denne reklameplasseringen er også rimelig usjarmerende:

 

post-68407-1235140986_thumb.png

 

Det ser jo bare fryktelig rotete ut - og hvorfor ble nyhetssakene krympet? Er ikke de viktigere enn reklamen?

 

Nettleser er Opera 9.6x.

*blokkérer innhold*

Var visst en liten/stor glipp i Opera og IE her som førte til at ting brakk layouten litt, og dette har blitt rettet opp i :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens

 

Takk for alle tilbakemeldinger, skylder dere en liten oppklaring her!

 

Forrige uke gjorde vi en redesign av alle forumskins med to hovedformål:

 

- Dra forumet lenger opp på siden

- Redusere størrelsen på bannerene og heller plassere dem smartere

 

post-16790-1235609655_thumb.jpg

 

Som dere kan se av skissen ligger hele forumet nå rundt hundre piksler høyere opp på siden enn før. I tillegg har vi kuttet ut det store toppformatet (768 x 150) og gått over til et mindre (468 x 120). Totalt er reklameflaten kuttet ned med 29 %.

 

Samtidig med alt dette har vi prøvd en ny plassering på sidebanneren (180 x 500). Vi ser at det å dytte ned kategorilisten gikk over brukervennligheten, og har derfor sett på hvordan vi kan løse dette på en bra måte. Nå har vi laget en løsning vi håper skal fungere for alle parter.

 

Kategorilisten er flyttet opp igjen der den var, og ligger som en utbrettbar meny. Det betyr at den tar mye mindre plass, og den ekstra bonusen at du nå kan hoppe rett til et underfora med ett klikk.

 

Håper den nye kategorilisten vil falle i smak. :)

 

PS: Om noen ennå opplever problemer med toppbanneren vil vi gjerne høre mer om det! Flott om dere kan oppgi nettleser, OS og oppløsnng.

Lenke til kommentar

Her kommer det opp en svær, vertikal google-reklame som skyver hele forumet langt ned. Fikk faktisk ikke med forumtråden på skjermbildet engang. Jeg kjører Opera 9.63, Vista og 1680x1050. Ingen blokkering av innhold er aktivert.

 

Det ser ok ut internet explorer btw, men ikke sjangs om noen får meg til å bytte fra opera  :p

 

Edit: Det skjer kun hvis jeg går inn på forumet fra akam.no, ikke noen av de andre sidene. Det ser like ille ut i internet explorer også.

post-170171-1235610625_thumb.jpg

Endret av iskaldcola
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...