Gå til innhold

Hva spiller dere nå for tiden?


KongRudi

Anbefalte innlegg

Lurer litt på om folk gidder å skrive litt om hva dere spiller nå for tiden?

 

Kan legge inn hva jeg spiller selv.

Har spillt endel Tomb Raider: Underworld i den siste uken, men ga meg på det igår, det ble for vansklig.

 

Slet med å finne ut hvor jeg skulle klatre hele tiden, mest pga merkelige kameravinkler.

Etter godt over en time med leiting, når jeg skulle tilbake til Kali-statue etter å ha funnet massevis av skatter - så backtracket jeg veldig langt tilbake.

Gikk på youtube, å så på en video hvor jeg egentlig skulle klatre og tenkte at det ville ta nesten tjue minutter å komme seg tilbake der, hvor jeg egentlig skulle hoppe opp på en usynlig kant.

 

Ga dermed opp det spillet for en stund, og tok av plasten til ett annet spill jeg har ventet å få tid til å spille, Valkyrie Chronicles.

 

Likte grafikk-stilen veldig godt.

Men det gjør egentlig mest nytt med en fantastisk blanding av strategi og rollespill.

Har spillt til kapittel 7, ca. 24 timer i strekk uten pause - og liker spillet veldig godt sålangt.

Synes også det er en artig kultur-kollisjon, det er ganske tydlig at spillet er beregnet på Europa, der handlingen foregår, men det betyr ikke at Sega ikke benytter seg av sin japanske måte å fortelle historien på.

Så dersom du ikke fordrar historie-fortelling i JRPG, er ikke dette spillet for deg. Siden stilen ligner mest på det, og det er ganske masse av den.

Jeg liker det veldig bra.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat nå går det i Supersonic Acrobatic Rocket Powered Battle cars, digger navnet forøvrig :)

 

Spillet er lastet ned fra PSN store, så er ikke noe avanserte greier :) Men man blir sinnsykt hekta.. spiller på lag med brodern nå over nett. Kort forklart, spillet går ut på at man spiller fotball - 3vs3 (eller 2vs2/4vs4), men med biler av alle ting :D

Lenke til kommentar

Eg ber alle leggje merke til den siterte delen av trådstartars innlegg:

Lurer litt på om folk gidder å skrive litt om hva dere spiller nå for tiden?

Ein skal altså skrive litt om det aktuelle spelet. Trådstartar har gitt ein fin mal for kva ein kan vente å finne i vidare innlegg her i tråden. Opplisting av speltitlar har generelt låg nytteverdi, og fører til at tråden blir ein telletråd. Vennligst bruk litt ekstra tid til å fortelje om spelet. Innlegg som blir vurdert til ikkje å følgje trådstarters oppfordring kan bli sletta utan vidare varsel.

Lenke til kommentar

Er ikkje så lenge sidan eg investerte i PS3, så har ikkje så mange spel.

Går for det meste i Burnout:Paradise og Everybodys golf: world tour.

 

På burnout har eg fått A-license og har vel unnagjort litt over 60% av spelet, men merkar at det begynner å gå trått. Mangler kun 2 grinder å kræsje ned, men det er som å leite etter nåla i høystakken. Hopp og skilt har eg litt meir igjen, men har fått gjort unda mesteparten hopp og skilt. Elite er et langvarig prosjekt som eg må ta litt etter litt.

Er veldig fornøgd med dette spelet, man timer med god underholdning.

 

I Golf skal eg til å kjempe mot "bossen" på bronze, dette spelet har og blitt drastisk vanskelegare, og noken av banene krever stor presisjon for å ikkje sette "poengrekord".

Veldig gøy spel, men aller mest gøy når man speler med andre.

Den største bakdelen med spelet i mine auge er mangelen på Trophies.

Lenke til kommentar

Det jeg har spilt mest den siste tiden er Motorstorm 2. Har dessuten snart tatt alle trofeene, mangler bare Legend(gull)og slå alle "time attack"-tidene utviklerne har satt(gull) og dessuten er det et trofe hvor man må vinne 3 online-løp på rad. For jeg har bestemt meg for at den ultimate prisen i Motorstorm 2, nemlig denne. Men det er de verste trofeene som gjenstår, dessverre :(

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar
spiller bare demoer en gang i uka nå, siste jeg prøvde var Motorstorm 2.0 demoen, og var fortsatt skuffet. Glad jeg ikke kjøpte det spillet. Grafikken er heller ikke så bra lenger.

 

Grafikken i fullversjonen er endel bedre da demoen var ett halvt år gammelt build, mange journalister som sa at de aldri skulle gitt ut Motorstorm 2-demoen, siden kjøpe-spillet er av mye bedre kvalitet.

 

Men regner med at gameplayet gir noenlunde riktig inntrykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...