Gå til innhold

Lei av å spille med ørepropper?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv bruker jeg alltid hodetelefoner når jeg spiller Xbox alene. Om jeg kunne kjøpt dette kabinettet når jeg kjøpte Xboxen min hadde jeg nok gjort det.

Skrevet
Boksen bråker ikke akkurat mye hvis du installerer spillene ...

Nei, men det tar evigheter også trenger du jo fader meg å ha disken i maskinen selv om du har lagt spillet på harddisken! :wallbash:

Skrevet

Etter du har ventet en evighet på at spille skal legge seg inn burde da ærlig talt være mulig å slippe å måtte bytte disker i hytt og pine etterpå?

Skrevet

@RamGuy: Hvor utålmodig er du? Og er du så dum at du sitter og ser på skjermen hele tida mens spillet installeres? :p At du må ha DVD-en i 360-en selv om du har installert det er bare fordi de skal sjekke at du har spillet. Hvor lett hadde det ikke vært å låne alle spillene til en av vennene dine og spilt alle gratis, mens Microsoft taper masse penger?

Skrevet
Firmaet Quiet PC tilbyr nå spesialtilpassede 360-konsoller som de bygger inn i Lian Li-kabinettet XB-01BM.

Slik jeg forstår det kommer Xboxen ferdig montert

Skrevet

Lian-Li kabinettet har jo vært tilgjengelig i evigheter, den store forskjellen her ligger vell nå i at du faktisk får kjøpt en ny Xbox360 som alt er bygget inn i dette kabinett? Kanskje til og med bevart garanti?

Skrevet

Er vel ikke så rart at man trenger discen i maskinen for å spille spill. Hadde man ikke trengt det kunne hvem som helst utvidet spillsamlingen med alle spillene til venner. Pluss å kjøpe spill, legge de inn og så returnere de. :p

Skrevet
Det hjelper det lite når DVD-spilleren høres ut som en tømmerhugger på speed.

"Siden Xbox-ens virkelige bråkebøtte ofte er DVD-stasjonen, har firmaet valgt å pakke denne inn i silikon, samt montere den på anti-vibrasjonsmatter"

Kanskje en idé å lese artikkelen før du kommenterer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...