Gå til innhold

Småprat om årets valg (Stortingsvalg 2009)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siv Jensen og FrP starter Valgcamp 2009 :new_woot:

 

 

siv_forside.jpg

 

Partiet vårt har historisk høy oppslutning og en FrP regjering etter neste valg er ikke urealistisk. På ValgCampen skal vi lære, trene og snakke politikk. Vi skal rett og slett sørge for at vi alle - enten vi er medlemmer som skal overbevise naboen, kandidaten som vil på Stortinget eller lokalpolitikeren i kommunestyret - er best mulig forberedt på vår tøffeste valgkamp noensinne!

 

Noen som skal delta?

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Siv Jensen og FrP starter Valgcamp 2009 :new_woot:

 

 

siv_forside.jpg

 

Partiet vårt har historisk høy oppslutning og en FrP regjering etter neste valg er ikke urealistisk. På ValgCampen skal vi lære, trene og snakke politikk. Vi skal rett og slett sørge for at vi alle - enten vi er medlemmer som skal overbevise naboen, kandidaten som vil på Stortinget eller lokalpolitikeren i kommunestyret - er best mulig forberedt på vår tøffeste valgkamp noensinne!

 

Noen som skal delta?

Hmmm.. du kan kanskje gjette? :p

 

Men tjoda, skader vel ikke at folk lærer retorikk. Det er fint å kunne. Ser ut til at jeg vil få et svare strev med å omvende FRPere, med andre ord. :)

Lenke til kommentar

Vel, om dette er nok et forsøk på harry-hets av FrP har vi erfaring med at dette ikke har noen hensikt fra tidligere. FrP har tilogmed gjort god politikk av denne hetsen. Det du refererer som klovner er kanskje det vi trenger. En av kvalitetene med FrP er at de snakker så folk forstå're. Der har mange partier mye å lære. De klarer seg vitterlig godt med folket også med noen klovner.

Lenke til kommentar
Vel, om dette er nok et forsøk på harry-hets av FrP har vi erfaring med at dette ikke har noen hensikt fra tidligere. FrP har tilogmed gjort god politikk av denne hetsen. Det du refererer som klovner er kanskje det vi trenger. En av kvalitetene med FrP er at de snakker så folk forstå're. Der har mange partier mye å lære. De klarer seg vitterlig godt med folket også med noen klovner.

 

Mulig at du har rett, jeg er jo en elendig menneskekjenner, med tanke på at jeg hater nesten alle mennesker jeg vet om. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...