Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke bare bare å få best mulig ytelse på hd klipp. Har brukt noen timer på å skaffe meg de best mulig innstillingene. Rule number one. Bruk Media player classic. VLC er boss i forhold. Kort fortalt. Media player classic bruker grafikk kortet ditt. VLC player bruker selve prosessoren din til å kjøre av video. Etter noen "must" innstillinger på media player classic, så ser hd klipp bedre ut. Det er små detaljer da selvsagt, men alikevel. Dette gjelder generelt avspiller av hd materiale

Lenke til kommentar

opplevd 2 ganger om morgene at telefonen ikke finner opperatør....telefonen må skrus av/på før den finner opperatør

 

Mao, telefonen er ikke på nett de nettene dette skjer

 

En annen irriterende ting som skjer(samme med n85)

Jeg må hele tiden aktivere henting av e-post

den står på aktivert men henter ikke en dritt, må defor deaktivere for så aktivere igjen, da henter den ned mailene mine

Lenke til kommentar

Fikk Omnia HD min igår. Kjøpte den på Elkjøp i Bodø :tease:

 

Synes den ser Rååå lekkert ut med 3,7" skjerm. Hjelp!!! Sliter fremdeles med å finner ut hvordan jeg kan få frem klokka/dato i skjermspare (når telefon er i tastelås) samme måte som Nokia. Ganske irriterende når jeg må åpen tastelås hver gang når jeg vil sjekke hva klokka e..

Lenke til kommentar
Har ikke helt peilin på forum skriving :p sorry..

 

men linken i innlegget funker ikke.. men den i quoten gjør det..

 

beklager for tullet :p

 

http://uk.samsungmobile.com/supports/softw...areNpsUpdate.do

For meg er dette en ny PC Studio,tusen takk. selv om det er en engelsk side kan man velge norsk som alternativ.

 

Prøvde å laste med siste programvare til tlf, fikk beskjed om at jeg hadde siste versjon.

 

Nå har jeg prøvd både NPS og PC-studio 7. Jeg får melding om at modellen ikke støttes i begge program.

Kan noen fortelle meg hvor jeg finner siste versjon av programvaren for nedlasting? Og hvordan kan jeg bruke en slik fil for å oppdatere?

 

Forøvrig er jeg veldig fornøyd med telefonen :-)

Hittil eneste store irritasjon er at jeg ikke får lagt til det nummeret jeg vil på venstre hurtigmeny (bildekontakter). Når jeg legger inn mobilnummer velger den konsekvent fasttelefon. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Fikk Omnia HD min igår. Kjøpte den på Elkjøp i Bodø :tease:

 

Synes den ser Rååå lekkert ut med 3,7" skjerm. Hjelp!!! Sliter fremdeles med å finner ut hvordan jeg kan få frem klokka/dato i skjermspare (når telefon er i tastelås) samme måte som Nokia. Ganske irriterende når jeg må åpen tastelås hver gang når jeg vil sjekke hva klokka e..

 

Prøv med et lett/kort trykk på tastelåsknappen? Da får jeg opp klokka i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Fikk Omnia HD min igår. Kjøpte den på Elkjøp i Bodø :tease:

 

Synes den ser Rååå lekkert ut med 3,7" skjerm. Hjelp!!! Sliter fremdeles med å finner ut hvordan jeg kan få frem klokka/dato i skjermspare (når telefon er i tastelås) samme måte som Nokia. Ganske irriterende når jeg må åpen tastelås hver gang når jeg vil sjekke hva klokka e..

 

Prøv med et lett/kort trykk på tastelåsknappen? Da får jeg opp klokka i hvertfall :)

 

Kan vel bare trykke på hvilken som helst knapp bortsett ifra kamera knappen?

Endret av -PoWa-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...