Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MicroUSB er det den bruker. En standard Nokia har pushet i ca. et år, og som alle produsentene har blitt enige om å bruke innen 2013 eller noe slikt.

 

Så, en Nokia Micro-USB lader burde fungere strålende. Eller en billig uorginal, selvfølgelig.

 

Men det er jo i så tilfelle gode nyheter. Bare å kjøpe en nokia bil lader da:)

 

MicroUSB er det den bruker. En standard Nokia har pushet i ca. et år, og som alle produsentene har blitt enige om å bruke innen 2013 eller noe slikt.

 

Så, en Nokia Micro-USB lader burde fungere strålende. Eller en billig uorginal, selvfølgelig.

 

Men det er jo i så tilfelle gode nyheter. Bare å kjøpe en nokia bil lader da:)

 

fornøyd med mobilen da genser?

Lenke til kommentar

Det virker til å være mye software-kluss med denne enheten, eller er det bare slik at de få som har problemer er de som sier i fra her?

Batteriproblemet brude det jo allerede ha vært en fix på. Skal man måtte skru av alt (les slå av og på telefonen) hver gang man ønsker å leggge den fra seg? Og heller ikke benytte bakgrunner eller tema som en ønsker for å oppnå noe i nærheten av oppgitt batteilevetid?

Lyd på videoopptak er jo som kjent en vits.

widgetsene er og for tull å regne, egentlig kun hyperkoblinger, og de fleste slår disse av (for å spare batteri). I tillegg til en hel rekke annet tull og bugs (les denne og flere andre poster), det finnes jo egne tråder som gir råd til hvordan man kan unngå de alvorligste konsekvensene av dårlig progarammering.

Samsung har jo et dårlig rykte når det kommer til softwaresupport, og i går lanserte de 4 nye "flaggskip", noe som antyder at HD ikke lenger har et stort fokus hos samsung.

Ser ut til at denne føyer seg inn i rekken med telefoner som er svært godt spekket med hensyn til hardware, men som faller igjennom fordi Samsung aldri tar seg tid til å fullføre softwaren. Dere som har den, er dere enige eller uenige i disse påstandene?

Lenke til kommentar

Potensielt så kan det være en sjans for at det er batteriovervåkningen som i utgangspunktet er på bærtur, dvs. at den trodde det var mer ladning i batteriet enn det egentlig var. Når batteriet tømmes helt så skal batteriovervåkningen nullstilles, om ting fungerer skikkelig.

 

Håpet er da at problemet forsvinner etter at batteriet har blitt ladet helt opp igjen etter at det har gått tomt, dvs. at batteriovervåkningskretsene får et nytt referanspunkt å gå ut i fra, og får bedre kontroll på hvor mye ladning som har gått inn i (og ut av) batteriet.

 

Om batteriet fortsetter å gå tomt før tiden, etter ny oppladning, så er det tegn på ting ikke er helt bra, ja.

 

Da har endelig Netcom fått telefonen på lager, så da har jeg vel min, snart, håper jeg.

Lenke til kommentar
Det virker til å være mye software-kluss med denne enheten, eller er det bare slik at de få som har problemer er de som sier i fra her?

Batteriproblemet brude det jo allerede ha vært en fix på. Skal man måtte skru av alt (les slå av og på telefonen) hver gang man ønsker å leggge den fra seg? Og heller ikke benytte bakgrunner eller tema som en ønsker for å oppnå noe i nærheten av oppgitt batteilevetid?

Lyd på videoopptak er jo som kjent en vits.

widgetsene er og for tull å regne, egentlig kun hyperkoblinger, og de fleste slår disse av (for å spare batteri). I tillegg til en hel rekke annet tull og bugs (les denne og flere andre poster), det finnes jo egne tråder som gir råd til hvordan man kan unngå de alvorligste konsekvensene av dårlig progarammering.

Samsung har jo et dårlig rykte når det kommer til softwaresupport, og i går lanserte de 4 nye "flaggskip", noe som antyder at HD ikke lenger har et stort fokus hos samsung.

Ser ut til at denne føyer seg inn i rekken med telefoner som er svært godt spekket med hensyn til hardware, men som faller igjennom fordi Samsung aldri tar seg tid til å fullføre softwaren. Dere som har den, er dere enige eller uenige i disse påstandene?

 

 

Joda.Du har et poeng. Det er allerede mye småkluss med mobilen. Men hvis du hadde gått igjennom alle andre mobilforumet på webben, hadde du funnet mye det samme. Alle selskaper har sine svakheter. Og alle OS har også sine svakheter. Jeg er storfornøyd foreløpig. Men hvis samsung totalt ignorerer sine software issues, handler jeg aldri noe samsung mobil igjen ihvertfal..

Lenke til kommentar
De har den på lager hos netonnet.no Pratet med kundeservice der kl 1600 og bestillte en..15% dyrere en billigste web da , men de hadde den på lager og ikke noe "antatt på lager xx.xx."

 

Mail fra kundeservice:

Hei!

Jeg har nå lagt opp for utbetaling av 950:- som var prisnedsettelsen på produktet du kjøpt.

Du mottar pengene om 3-10 virkedager på din konto.

Ha en fin dag!

 

God kundeservice....

 

 

Det var dagens nettbutikkreklame :)

Endret av NoNickAtAll
Lenke til kommentar

Da var ihvertfall eg storfornøyd med musikkspilleren også. Skulle likt å vist hvordan man får fram front cover på hvert album da men. Flisespikkeri:).

 

Wlan'et detter ofte ut desverre hos meg også. Hadde samme problemet med min nokia n95. Så kan virke OS relatert. Selve netleseren er ikke noe å skryte av uansett, syns jeg. Min gamle htc touch hd er still, overlegen på akkurat det område. Syns lyden på videoopptakene er bedre enn på tidligere firmware som vi har sett samples fra. Den fungerer "ok" så lenge folk ikke prater så altfor høyt. Høy prating og ikke minst musikk takler den bare ikke. BAD CODEC.

 

Tips: Kobl pcen til full hd tv. Bruk windows media player classic. Good shit.

Lenke til kommentar

bilder av cover på musikk er lik her som i n85 ser jeg

når du laster ned musikk hender det at bildet ligger i mp3 fila, da slipper mann legge til bildet selv(i f.eks I-tunes)

Det er tilfelle her også,om bildet ligger i fila dukker det opp

 

Når det gjelder wlan så funker det fint nå, jeg har trykket en plass slik at telefonen spør hver gang hva jeg vil kopple meg opp på, velger jeg nettet mitt er jeg inne hele tiden og får beskjed de få gangene jeg detter ut

Bruker selvsagt Opera Mini til nttleser

 

Lyden i opptakeren er det ingenting i veien med, helt supert her.....

Litt usikker til helg da jeg skal på musikkfestival hvordan slik type høy lyd blir...

 

Veldig fornøyd med telefonen

Lenke til kommentar

Hei :) har bestilt en av de siste de hadde på komplett.no (ble sendt idag) Regner med å få den på torsdag :D

 

Men lurer på litt om firmware update på denne tlf.. Leser rykter om at samsung allerede har sluppet en. Men det jeg lurer på er følgende: forstår det sånn at man oppdaterer firmware med programmet som følger med tlf på en cd, men leser at mange har problemer med å få installert det, at det ikke finner tlf modellen osv.. sjekket litt rundt og fant i et forum en som skrev at en ny version av dette programmet hadde også blitt sluppet HER

men dette er på den engelske samsung siden.. finner ikke denne på den norske :p vil den engelske virke på norske tlf? eller vil den da laste ned engelsk firmware eller noe.. he he :p

 

Og til dere som har den norske tlf allerede: hvilken versjon av cd programmet som følger med har dere? (tror det heter PCstudio eller noe)

Lenke til kommentar
Hei :) har bestilt en av de siste de hadde på komplett.no (ble sendt idag) Regner med å få den på torsdag :D

 

Men lurer på litt om firmware update på denne tlf.. Leser rykter om at samsung allerede har sluppet en. Men det jeg lurer på er følgende: forstår det sånn at man oppdaterer firmware med programmet som følger med tlf på en cd, men leser at mange har problemer med å få installert det, at det ikke finner tlf modellen osv.. sjekket litt rundt og fant i et forum en som skrev at en ny version av dette programmet hadde også blitt sluppet HER

men dette er på den engelske samsung siden.. finner ikke denne på den norske :p vil den engelske virke på norske tlf? eller vil den da laste ned engelsk firmware eller noe.. he he :p

 

Og til dere som har den norske tlf allerede: hvilken versjon av cd programmet som følger med har dere? (tror det heter PCstudio eller noe)

Endret av ronlin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...