Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke helt peilin på forum skriving :p sorry..

 

men linken i innlegget funker ikke.. men den i quoten gjør det..

 

beklager for tullet :p

 

http://uk.samsungmobile.com/supports/softw...areNpsUpdate.do

For meg er dette en ny PC Studio,tusen takk. selv om det er en engelsk side kan man velge norsk som alternativ.

 

Prøvde å laste med siste programvare til tlf, fikk beskjed om at jeg hadde siste versjon.

Lenke til kommentar
bilder av cover på musikk er lik her som i n85 ser jeg

når du laster ned musikk hender det at bildet ligger i mp3 fila, da slipper mann legge til bildet selv(i f.eks I-tunes)

Det er tilfelle her også,om bildet ligger i fila dukker det opp

 

Når det gjelder wlan så funker det fint nå, jeg har trykket en plass slik at telefonen spør hver gang hva jeg vil kopple meg opp på, velger jeg nettet mitt er jeg inne hele tiden og får beskjed de få gangene jeg detter ut

Bruker selvsagt Opera Mini til nttleser

 

Lyden i opptakeren er det ingenting i veien med, helt supert her.....

Litt usikker til helg da jeg skal på musikkfestival hvordan slik type høy lyd blir...

 

Veldig fornøyd med telefonen

 

 

Bildet i filen? Jeg har lagt bilde sammen låtene i en mappe altså...Men d funker ikke..har du en direkte link til opera mini som funker på mobben vår..

Lenke til kommentar
bilder av cover på musikk er lik her som i n85 ser jeg

når du laster ned musikk hender det at bildet ligger i mp3 fila, da slipper mann legge til bildet selv(i f.eks I-tunes)

Det er tilfelle her også,om bildet ligger i fila dukker det opp

 

Når det gjelder wlan så funker det fint nå, jeg har trykket en plass slik at telefonen spør hver gang hva jeg vil kopple meg opp på, velger jeg nettet mitt er jeg inne hele tiden og får beskjed de få gangene jeg detter ut

Bruker selvsagt Opera Mini til nttleser

 

Lyden i opptakeren er det ingenting i veien med, helt supert her.....

Litt usikker til helg da jeg skal på musikkfestival hvordan slik type høy lyd blir...

 

Veldig fornøyd med telefonen

 

 

Bildet i filen? Jeg har lagt bilde sammen låtene i en mappe altså...Men d funker ikke..har du en direkte link til opera mini som funker på mobben vår..

 

Tror eg vet hva du mener. Bruker kun winamp til musikkavspilling. Windows media spiller kan vel søke etter front cover til låter....på den måten mener du da eller..

 

 

Til dere som sliter med at wlan kobler seg ut. Les tipset mitt lenger tilbake i diskusjonen.

 

Har endelig funnet en en mail klient som støtter push. Koster penger men funker bra. Profimail

 

Savner en skikkelig epost client ja. Virker bra den. Men gidd ikke betale.

Lenke til kommentar
Da var min Samsung Omnia HD i hus. Ny for 5800,- :dribble:

 

Fytti for en telefon. Solgte min 10 mnd gamle iPhone 3G 16 GB for 4600,-

 

Angrer ikke det spøtt! Enda....

 

Har ogsp Samsung S8300 som også ha AMOLED skjem. Legger ut sammenligningsbilder snart

 

Er det multimedia telefon du er ute etter, kommer du ikke til å angre på omnia hd. Skal du ha fet business mobb, finnes det bedre alternativer der ute. Eg beholder min omnia hd ihvertfall:)

 

Vi trenger en liste over programmer som faktisk er nyttig å som ikke minst funker med mobben. Anyone..

Lenke til kommentar
Vi trenger en liste over programmer som faktisk er nyttig å som ikke minst funker med mobben. Anyone..

 

Liste over det jeg har som virker:

 

-Fring

-AccuWeather

-SymTorrent

-HelloOx (Rompatcher virker ikke)

-PhoNetInfo

-S60pro

-Ndrive

-nAlertMe

-TimeMachine

-Spb Tv (Endel Bugs men virker)

-Sports Tracker

-Winrar

-Peggle

-CpuMon

-VNC+

-Opera Mini

-HandyTaskman

:love:

Lenke til kommentar
Vi trenger en liste over programmer som faktisk er nyttig å som ikke minst funker med mobben. Anyone..

 

Liste over det jeg har som virker:

 

-Fring

-AccuWeather

-SymTorrent

-HelloOx (Rompatcher virker ikke)

-PhoNetInfo

-S60pro

-Ndrive

-nAlertMe

-TimeMachine

-Spb Tv (Endel Bugs men virker)

-Sports Tracker

-Winrar

-Peggle

-CpuMon

-VNC+

-Opera Mini

-HandyTaskman

:love:

 

 

Genialt man. Den opera mini. Har den flash support forresten?

Lenke til kommentar
For å bruke Mobilspill fra norsk tipping så har jeg fått beskjed om at man må stille inn telefonen til å tillate push meldinger. Vet noen hvor jeg finner denne innstillingen?

 

Hvordan får jeg skrive tall for aktivering. Får bare opp piltaster og A-B-C-D

 

Du må holde telefonen som en vanlig telefon, altså ikke sidelengs så kan du trykke på aktiverings knappen. Har du funnet ut hvordan man kan stille inn telefonen til å tillate push meldinger?

Lenke til kommentar
For å bruke Mobilspill fra norsk tipping så har jeg fått beskjed om at man må stille inn telefonen til å tillate push meldinger. Vet noen hvor jeg finner denne innstillingen?

 

Hvordan får jeg skrive tall for aktivering. Får bare opp piltaster og A-B-C-D

 

Du må holde telefonen som en vanlig telefon, altså ikke sidelengs så kan du trykke på aktiverings knappen. Har du funnet ut hvordan man kan stille inn telefonen til å tillate push meldinger?

 

Har ikke kommet så langt som push.. , Men når jeg holder den som vanlig har jeg norsktipping på øverste del av skjermen og piltaster og abcd på nederste del.. Får ikke opp noe tastatur eller muligheter til å taste tall....... Hva gjør jeg feil :)

 

PS: Trykkskjerm er ikke aktiv på øverste del av skjermen (på norsk tipping)

Endret av NoNickAtAll
Lenke til kommentar
For å bruke Mobilspill fra norsk tipping så har jeg fått beskjed om at man må stille inn telefonen til å tillate push meldinger. Vet noen hvor jeg finner denne innstillingen?

 

Hvordan får jeg skrive tall for aktivering. Får bare opp piltaster og A-B-C-D

 

Du må holde telefonen som en vanlig telefon, altså ikke sidelengs så kan du trykke på aktiverings knappen. Har du funnet ut hvordan man kan stille inn telefonen til å tillate push meldinger?

 

Har ikke kommet så langt som push.. , Men når jeg holder den som vanlig har jeg norsktipping på øverste del av skjermen og piltaster og abcd på nederste del.. Får ikke opp noe tastatur eller muligheter til å taste tall....... Hva gjør jeg feil :)

 

PS: Trykkskjerm er ikke aktiv på øverste del av skjermen (på norsk tipping)

 

Ugh sorry. vet ikke om du så det siste svaret mitt men det var bare feil å rot. Grunnen til forvirringen min var at jeg aldri kom frem til der man skriver tall, men det gjorde jeg nå og da har jeg det samme problemet som deg :(

Endret av buundi
Lenke til kommentar
For å bruke Mobilspill fra norsk tipping så har jeg fått beskjed om at man må stille inn telefonen til å tillate push meldinger. Vet noen hvor jeg finner denne innstillingen?

 

Hvordan får jeg skrive tall for aktivering. Får bare opp piltaster og A-B-C-D

 

Du må holde telefonen som en vanlig telefon, altså ikke sidelengs så kan du trykke på aktiverings knappen. Har du funnet ut hvordan man kan stille inn telefonen til å tillate push meldinger?

 

Har ikke kommet så langt som push.. , Men når jeg holder den som vanlig har jeg norsktipping på øverste del av skjermen og piltaster og abcd på nederste del.. Får ikke opp noe tastatur eller muligheter til å taste tall....... Hva gjør jeg feil :)

 

PS: Trykkskjerm er ikke aktiv på øverste del av skjermen (på norsk tipping)

 

Ugh sorry. vet ikke om du så det siste svaret mitt men det var bare feil å rot. Grunnen til forvirringen min var at jeg aldri kom frem til der man skriver tall, men det gjorde jeg nå og da har jeg det samme problemet som deg :(

 

Da er vi i allefall to :( som prøver å finne en løsning.

Trodde jeg skulle finne frem til "tastaturet" en plass men det gjør jeg altså ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...