Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Musikkspilleren klarer kun å finne musikkfiler som befinner seg på internminne da jeg oppdaterer selve musikkspilleren. Er jo ikke kjempe krise siden internminne er på 16gb. Men alikevel. Forslag anyone?

 

Mener du på minnekort? Eg sykla akkurat på jobb og da putta eg i minnekortet for første gang med musikk og det funka helt fint

 

Du lar den update seg for å finne musikken sant?

 

selvsagt:)

 

Musikkspilleren klarer kun å finne musikkfiler som befinner seg på internminne da jeg oppdaterer selve musikkspilleren. Er jo ikke kjempe krise siden internminne er på 16gb. Men alikevel. Forslag anyone?

 

Mener du på minnekort? Eg sykla akkurat på jobb og da putta eg i minnekortet for første gang med musikk og det funka helt fint

 

Du lar den update seg for å finne musikken sant?

 

selvsagt:)

 

 

Minnekortet er blitt brukt på en windows mobile telefon. Kanskje eg burde formatert minnekortet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Musikkspilleren klarer kun å finne musikkfiler som befinner seg på internminne da jeg oppdaterer selve musikkspilleren. Er jo ikke kjempe krise siden internminne er på 16gb. Men alikevel. Forslag anyone?

 

Mener du på minnekort? Eg sykla akkurat på jobb og da putta eg i minnekortet for første gang med musikk og det funka helt fint

 

Du lar den update seg for å finne musikken sant?

 

selvsagt:)

 

Musikkspilleren klarer kun å finne musikkfiler som befinner seg på internminne da jeg oppdaterer selve musikkspilleren. Er jo ikke kjempe krise siden internminne er på 16gb. Men alikevel. Forslag anyone?

 

Mener du på minnekort? Eg sykla akkurat på jobb og da putta eg i minnekortet for første gang med musikk og det funka helt fint

 

Du lar den update seg for å finne musikken sant?

 

selvsagt:)

 

 

Minnekortet er blitt brukt på en windows mobile telefon. Kanskje eg burde formatert minnekortet?

 

Eg tror det har noe med hvor eg plasserer musikkfilene på minnekortet...

Lenke til kommentar

Helt latterlig opplegg med den musikkspilleren. Får at biblioteket skal klare å oppdatere seg, må filene legges DIREKTE inn på minnekortet. Man kan legge innpå musikkmapper, men da må man overføre et viss antall låter DIREKTE inn på minnekortet først. (dette gjelder kun på det eksterne minnekortet) Gikk som smurt med det interne. Mykket merkelig.

Lenke til kommentar
Helt latterlig opplegg med den musikkspilleren. Får at biblioteket skal klare å oppdatere seg, må filene legges DIREKTE inn på minnekortet. Man kan legge innpå musikkmapper, men da må man overføre et viss antall låter DIREKTE inn på minnekortet først. (dette gjelder kun på det eksterne minnekortet) Gikk som smurt med det interne. Mykket merkelig.

 

Det virker som den søker først igjennom det som ligger direkte på minnekortet. Finner den kun mapper, skjønnar den ingenting og klarer ikke å legge til en drit. Men finner den musikkfiler der, da først klarer den å finne resten av musikkfilene uanhengig av kor jeg faktisk har plassert dem. WEIRD

Lenke til kommentar

batteiet funker utmerket

musikkspilleren finner musikk både på spiller og minnekot

men wifi slår seg av med en gang du forlater sida det aktiveres på

 

Innstalerte lommelykt for denne type telefon i går.....men det funka ikke, noen som har fått til dette?

Så skulle jeg så gjerne hatt et værvarsel, det jeg fant nektet å la seg innstalere

Lenke til kommentar
Det virker som den søker først igjennom det som ligger direkte på minnekortet. Finner den kun mapper, skjønnar den ingenting og klarer ikke å legge til en drit. Men finner den musikkfiler der, da først klarer den å finne resten av musikkfilene uanhengig av kor jeg faktisk har plassert dem. WEIRD

 

På minnekortet mitt ligger mp3 filene slik som dette: Music/Artistnavn/Albumnavn/

 

Den fant filene med en gang da de lå slik som dette.

Mitt minnekort stod i en Windows mobil tidligere, og da tenkte jeg det var tryggest og ta en skikkelig formatering først (ikke hurtigformatering)

Lenke til kommentar
Det virker som den søker først igjennom det som ligger direkte på minnekortet. Finner den kun mapper, skjønnar den ingenting og klarer ikke å legge til en drit. Men finner den musikkfiler der, da først klarer den å finne resten av musikkfilene uanhengig av kor jeg faktisk har plassert dem. WEIRD

 

På minnekortet mitt ligger mp3 filene slik som dette: Music/Artistnavn/Albumnavn/

 

Den fant filene med en gang da de lå slik som dette.

Mitt minnekort stod i en Windows mobil tidligere, og da tenkte jeg det var tryggest og ta en skikkelig formatering først (ikke hurtigformatering)

 

 

 

Tror du en formatering kan være løsningen da?

Lenke til kommentar
Så skulle jeg så gjerne hatt et værvarsel, det jeg fant nektet å la seg innstalere

 

Jeg har installert Handy Weather, og det funker veldig bra. (men er ikke gratis) :!:

det gjør ingenting at det koster....men hvor fant du Handy Weather for s60 v5?

 

Det virker som den søker først igjennom det som ligger direkte på minnekortet. Finner den kun mapper, skjønnar den ingenting og klarer ikke å legge til en drit. Men finner den musikkfiler der, da først klarer den å finne resten av musikkfilene uanhengig av kor jeg faktisk har plassert dem. WEIRD

 

På minnekortet mitt ligger mp3 filene slik som dette: Music/Artistnavn/Albumnavn/

 

Den fant filene med en gang da de lå slik som dette.

Mitt minnekort stod i en Windows mobil tidligere, og da tenkte jeg det var tryggest og ta en skikkelig formatering først (ikke hurtigformatering)

 

Hadde ei mappe med 700 enkeltsanger i jeg som jeg bare la inn på minnekortet(ikke i noen mapper)

Funker som en drøm

Lenke til kommentar
batteiet funker utmerket

musikkspilleren finner musikk både på spiller og minnekot

men wifi slår seg av med en gang du forlater sida det aktiveres på

 

Innstalerte lommelykt for denne type telefon i går.....men det funka ikke, noen som har fått til dette?

Så skulle jeg så gjerne hatt et værvarsel, det jeg fant nektet å la seg innstalere

 

post-18532-1245086101_thumb.jpg

 

Lommelykt Innstalert og funker! =)

Lenke til kommentar
det gjør ingenting at det koster....men hvor fant du Handy Weather for s60 v5?

 

http://samsung-omnia-hd-software.epocware.com/index.html

 

Det går fint å installere versjonen for s60 v3, men når du kjøper produktet kan du laste ned en zip-fil som inneholder en utgave for touch mobiler. (eneste forskjellen er at du slipper advarselen om at programmet ikke er laget for denne utgaven av s60)

 

Fungerer veldig fint!

Lenke til kommentar

Dere spm har Omni HD. Har selv Samsung S8300 og lurer på en ting. Når jeg ovefører bilder tatt med kamera eller telefonen og legger de som bakgrunnsbilde så blir de veldig kornete. ( Bildene er gjerne store 8 MP ). Når jeg gjør det samme på 5800 eller andre så blir de helt perfekte og endrer seg etter skjermstørrelsen. Hvordan blir dette på HD? Er bildene skarpe eller blir de kornete?

Lenke til kommentar
batteiet funker utmerket

musikkspilleren finner musikk både på spiller og minnekot

men wifi slår seg av med en gang du forlater sida det aktiveres på

 

Innstalerte lommelykt for denne type telefon i går.....men det funka ikke, noen som har fått til dette?

Så skulle jeg så gjerne hatt et værvarsel, det jeg fant nektet å la seg innstalere

 

post-18532-1245086101_thumb.jpg

 

Lommelykt Innstalert og funker! =)

 

Veldig bra!! Særlig hvis lommelykta har sånn magnet... :!:

 

BjOlav

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som har problemer med at det ikke vises forhåndsvisning/thumbnail på alle bildene i Bilde og video galleriet.

 

Det virker i mediabrowser, men jeg synes at det er mer oversiktlig å bruke Bilde og video galleriet.

Lenke til kommentar

Har dere forresten lagt merke til at mediabrowseren ikke bare bruker touch-slideren, men også merker hvordan man holder mobilen?

 

Skjønte ikke helt greia i begynnelsen, men så plutselig gikk det opp for meg.

 

Mobilguiden: Får du ikke svar her i kveld kan jeg teste i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...