Gå til innhold

Samsung Omnia HD i8910 - 8mp, 720p video, S60 v5


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer denne telefonen sterkt, swer veldig lovende ut.

Håper amobil snart kommer med en test.

Forresten har den kommet i nettbutikkene nå eller kommer den snart?

 

Amobil er uvanlig treig med å få testet denne mobilen. Sikkert på grunn av dens mangen funksjoner. Ting tar tid. Uansett. Ikke vurder, bare kjøp den:) Har hatt den i ca 1 uke nå. Den er verdt hver enenste tusenlapp. 7 "bollar"

Lenke til kommentar
åssen ovefører dere filmer til mobilen? har synkronisert med WMP men den konverterer filmene, tar jo evigheter. Og er jo filer i mp4, divx og disse skal vel Omnia Hd skjønne seg på??

 

Det enkleste er å overføre mediefiler i "masselagringsmodus". Dra og slipp filene du vil flytte over til mapper på internminnet/minnekortet under hhv "music" og "video". Oppdater musikk- og videobiblioteket etterpå (det tar litt tid).

 

Jeg er interessert i å høre om det er flere som har problemer med New PC Studio - som er et mer intuitivt program og dermed mye lettere å bruke. Det er komplett umulig å få programmet til å oppdage telefonen i "PC Studio-modus" - men for overføring av filer/bilder etc. fungerer det utmerket. Virker som om det er noe galt med USB-driveren?

 

BjOlav

Lenke til kommentar
Hittil eneste store irritasjon er at jeg ikke får lagt til det nummeret jeg vil på venstre hurtigmeny (bildekontakter). Når jeg legger inn mobilnummer velger den konsekvent fasttelefon. Noen forslag?

 

Har dette problemet jeg også. Merkelig at den overstyrer alt om man har lagt inn et fasttelefonnr.

 

Ellers så blir batteriet bedre og bedre, og jeg er bare superfornøyd :!:

Lenke til kommentar

Hei

Jeg fikk min igår, og er så langt fornøyd, har ikke fått prøvd den så mye enno, men det jeg lurte på er om noen av dere vet om man kan legge bilder, sanger, videoer i mapper??

Har sett, men finner ikke noe angåendes en slik mulighet. Mulig siden det er en symbian.

Hvis ikke dette skulle gå, finnes det noen progammer der man kan laste ned noe til telefonen, får så å lage mapper til spørsmålet mitt?

Lenke til kommentar
Mens vi venter på Amobil, kan man jo lese denne testen fra svenske M3.idg.se

 

 

Dette er en av di verste testene jeg har lest! De har i tillegg lagt ut bilder av en prototype og ikke av den versjonen som er i salg. Latterlig

 

 

Til Andres.

 

hengelåsen er der for at du kan endre på widgetsene. Når du er fornøyd låser du.

 

Dersom du skal ha den vekk må du inn i innstillingene og endre til finger use og ikke widgets

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden finner jeg kontaktene mine som ligger på sim-kortet? Jeg fikk en inkommende samtale og har også motatt meldinger der navnet på kontaktene mine kommer opp, altså om f.eks en kamerat av meg som heter Marius ringer, står det "marius", så kontaktene er der, men jeg kan ikke velge noen om jeg skriver en melding, eller prøver å ringe noen, da må jeg på en måte kunne nummeret utenatt. Hjelp?

Lenke til kommentar
Hvordan i all verden finner jeg kontaktene mine som ligger på sim-kortet? Jeg fikk en inkommende samtale og har også motatt meldinger der navnet på kontaktene mine kommer opp, altså om f.eks en kamerat av meg som heter Marius ringer, står det "marius", så kontaktene er der, men jeg kan ikke velge noen om jeg skriver en melding, eller prøver å ringe noen, da må jeg på en måte kunne nummeret utenatt. Hjelp?

 

Velg Kontakter - Valg - Innstillinger - Kontakter i visning - Sett så en hake i SIM-Minne.

Lenke til kommentar

Tusen takk alfe :D

 

Når det gjelder batteriet tok jeg telefonen av lading i går ca kl 17:20. Jeg har selvsagt fiklet og trykket på den, sett noen av filmsnuttene, tatt noen bilder og pratet litt, samt sendt sms-er og tørrtrent litt på å skrive, uten å sende. Har bare mistet 1 prikk på batterinivået, så her går det greit for min del.

Lenke til kommentar
som fryktet ble mine supre video opptak fra helgens festival totalt ødelagt av lyden...trist

å fremdeles mister jeg kontakt med nettopperatøren min ofte(å må restarte telefonen)

 

Det med den elendige lyden på egne videoopptak er bare trist....forferdelig trist.. :no:

litt rart dette min fungerer helt utmerket på lyd med filming, kanskje noe barnesykdommer??,,det som jeg ikke liker er det tar man bilder, blir dem smalere enn det dem skulle vært. Dette mener jeg ikke skal forekomme, har prøvd meg litt på innstilliger uten hell. Noen som vet eller tips på dette problemet??

 

 

Hei

Jeg fikk min igår, og er så langt fornøyd, har ikke fått prøvd den så mye enno, men det jeg lurte på er om noen av dere vet om man kan legge bilder, sanger, videoer i mapper??

Har sett, men finner ikke noe angåendes en slik mulighet. Mulig siden det er en symbian.

Hvis ikke dette skulle gå, finnes det noen progammer der man kan laste ned noe til telefonen, får så å lage mapper til spørsmålet mitt?

 

 

Fant det ut omsider, gikk greit

Lenke til kommentar

Når det gjelder filming !

1. Filmer du der det ikke er særlig støy funker det fint

2. Filmer du fra f.eks en konsert kan jeg ikke huske noen telefon som har gitt meg dårligere lyd

 

Dette blir det sikkert en ordning på

Telefonen gi meg så mye på andre områder at jeg angrer ikke et sekund på kjøpet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...