Gå til innhold

Bilder og video tatt med Samsung Omnia HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det aller første bildet tatt med telefonen min. Her har jeg ikke stilt inn noenting. Alt er "out of the box". I vanskelig motlys og skumring syns jeg den gjorde det ganske bra. Jeg visste ikke om funksjonen der man kan velge Beach/Snow, så den er ikke aktiv her. Eneste jeg kan sette fingeren på er at bildet ble for smalt, når man skal se det i fullskjermmodus på dataen. Men det er sikkert noe man kan stille inn på.

post-124847-1245581019_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Her er det aller første bildet tatt med telefonen min. Her har jeg ikke stilt inn noenting. Alt er "out of the box". I vanskelig motlys og skumring syns jeg den gjorde det ganske bra. Jeg visste ikke om funksjonen der man kan velge Beach/Snow, så den er ikke aktiv her. Eneste jeg kan sette fingeren på er at bildet ble for smalt, når man skal se det i fullskjermmodus på dataen. Men det er sikkert noe man kan stille inn på.

 

 

Ja dette så jo bra ut men jeg sliter med att bildene blir smalere på en måte, samme som deg, bare lurer på om noen har noe tips, fordi slik skal det ikke være

 

Her er det aller første bildet tatt med telefonen min. Her har jeg ikke stilt inn noenting. Alt er "out of the box". I vanskelig motlys og skumring syns jeg den gjorde det ganske bra. Jeg visste ikke om funksjonen der man kan velge Beach/Snow, så den er ikke aktiv her. Eneste jeg kan sette fingeren på er at bildet ble for smalt, når man skal se det i fullskjermmodus på dataen. Men det er sikkert noe man kan stille inn på.
Endret av raatass45
Lenke til kommentar
Her er det aller første bildet tatt med telefonen min. Her har jeg ikke stilt inn noenting. Alt er "out of the box". I vanskelig motlys og skumring syns jeg den gjorde det ganske bra. Jeg visste ikke om funksjonen der man kan velge Beach/Snow, så den er ikke aktiv her. Eneste jeg kan sette fingeren på er at bildet ble for smalt, når man skal se det i fullskjermmodus på dataen. Men det er sikkert noe man kan stille inn på.

 

 

Ja dette så jo bra ut men jeg sliter med att bildene blir smalere på en måte, samme som deg, bare lurer på om noen har noe tips, fordi slik skal det ikke være

 

Her er det aller første bildet tatt med telefonen min. Her har jeg ikke stilt inn noenting. Alt er "out of the box". I vanskelig motlys og skumring syns jeg den gjorde det ganske bra. Jeg visste ikke om funksjonen der man kan velge Beach/Snow, så den er ikke aktiv her. Eneste jeg kan sette fingeren på er at bildet ble for smalt, når man skal se det i fullskjermmodus på dataen. Men det er sikkert noe man kan stille inn på.

 

 

Ja dette så jo bra ut men jeg sliter med att bildene blir smalere på en måte, samme som deg, bare lurer på om noen har noe tips, fordi slik skal det ikke være

 

Brukte ett annet fotoprogram på min mac og der var det normal billedstørrelse, så da var det i boks

Lenke til kommentar

Jeg har tatt mange flere bilder, men man kan jo ikke laste opp filer som er større enn 2 mb, og da blir det svært få bilder å velge mellom, selv etter at man har lagret dem på nytt i JEPG format. På bildr.no er det bare 1 mb, så jeg vet ikke helt hva man skal gjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tok noen bilder på en hyttetur i helga og ble ikke så veldig imponert over lyset, ble ganske mørkt og kornete syns jeg. Men jeg stilte ikke inn telefonen til å ta lys i mørket, jeg satt bare på kameralyset til automatisk. Benyttet meg altså ikke av funksjonen "nattbilde". Går sterkt utifra at bildet blir bedre om man bruker den funksjonen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har tatt mange flere bilder, men man kan jo ikke laste opp filer som er større enn 2 mb, og da blir det svært få bilder å velge mellom, selv etter at man har lagret dem på nytt i JEPG format. På bildr.no er det bare 1 mb, så jeg vet ikke helt hva man skal gjøre.

 

http://bluefive.pair.com/pixresizer.htm

Dette programmet kan du bruke for og resize bildene dine, altså gjør de til dårligere kvalitet, så de tar mindre plass. Veldig enkelt og bruke + at det er gratis : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...