Gå til innhold

Overklassen.no - er dette tull?


Flexi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!: HAWHAWHAW

 

 

Hvor går grensen mellom Oslo Vest og Øst? Er det farlig å bevege seg over denne grensen?

 

Hilsen Mann 17, Oslo Vest

 

Meget godt spørsmål! Javisst er det farlig. Jeg låser alltid døren når jeg passerer Ferner-Jacobsen...Har aldri vært i selve Oslo Øst, men har hørt at det er forferdelig der. Knivstikking, narkotika, smuglersprit, voldtekter osv. Men det aller verste er kanskje de lave boligprisene. Jeg fikk bakoversveis da jeg fikk en link fra en kompis om kvadratmeterprisene på Grorud! Verste jeg har sett. Men det aller verste er at jeg ville ikke tatt det om jeg så hadde fått det slengt etter meg. I Oslo Øst er det skittent og rotter overalt, og jeg regner det ikke som en del av Oslo. Det blir nesten som Berlinermuren før 1989. Stort skille mellom øst og vest. Forskjellen er den at folk i øst-Tyskland ikke hadde lov til å flytte til vest, men det kan folk i Oslo Øst hvis de vil i dag, men det har de ikke råd til :) De vil så gjerne flytte fra Oslo Øst til Oslo Vest, men de er stuck i rottereiret. Dessuten hadde de ikke blitt så godt tatt imot om de hadde flyttet hit til Bærum heller...Jeg lurer på hvorfor de liker oss så mye mer enn vi liker dem? Er det fordi vi har bra attitude, og er phete?

 

Lenke til kommentar

Denne tråden skled ikke uventet litt ut i personagrep og annet etterhvet. Det er slettet.

 

Jeg tviler egentlig på at det er så mye mer å hente ut fra emnet, og siden som er emne for tråden er jo alt avslørt som en parodi, så egentlig er det vel like greit om dere finner dere over noe annet å more dere over. La uansett være å angripe andre brukere som person.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...